mandag 10. august 2015

Kjære besøkende!

Jeg har fått flere kommentarer nå som går på kropp og utseende som ikke har noe med bloggen å gjøre i det hele tatt.

Jeg moderer selv kommentarene som blir lagt ut på denne bloggen og slike komtantarer vil ikke bli lagt ut, de går rett i søpla!

Jeg ønsker ikke at fokuset skal gå over til hvordan kroppen min er, hva jeg må spise og hvor ofte jeg må på treningssenteret osv...Det finnes nok av helse -og fitnessblogger der slike kommentarer er ønsket. Jeg har den kroppen jeg har, jeg er fornøyd med formene mine og jeg ønsker at fokuset her på bloggen skal være positivt med forfriskende kommentarer som passer til det temaet denne bloggen nettopp har.


Vær så snill og respekter dette!


Jeg syns det er sårende at fokuset blir på kropp og utseende når det er det seksuelle og det sensuelle som er hovedfokuset her! Alle har ulike meninger om hva som er sexy og flott, men jeg ser meg nødt til å gå så langt som å si at blir fokuset borte så blir bloggen borte.  


Når det er sagt.......

så kan jeg legge til at jeg fistet samboeren min her en kveld...og det var helt utrolig! Det ble dessverre ingen bilder, -det er jo ikke alltid vi tar en fotoshoot når vi koser oss. 

Jeg har hørt på flere av dere som har kommentert at rødt hår hadde passet fint....-jeg har nå rødt hår, i en farge som jeg er veldig komfortabel med. Bilde kommer så fort jeg får tatt et jeg er fornøyd med....




13 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke bli mer enig. Kroppen vår er vakker uansett hvilken form den har. Godt du modererer vekk disse, slik at vi heller kan fokusere på det som hører nytelsen til.

    Det at du har fistet samboeren er jo bare helt fantastisk. Jeg husker så godt første gangen vi gjorde det, og det har blitt en fast del av vårt sexliv etter det. :-)

    Vi stemte også for rødt hår, og et ønske fra oss må jo være med deg i en sexy positur, med håret løst. Mange som ikke er så nøye med om de viser ansikt eller ikke, men jeg ser du har sånne fine masker som kan funke.

    Hilsen likesinnet par fra nord.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kroppen er flott uansett fasong! Jeg syns ikke dette er stedet for å poengtere kropp og treningsvaner..selvom det sikkert er ment i beste mening så blir fokuset litt feil. :-)

      Jeg syns det var ganske spesielt, men hånda bare sklei rett inn der uten problem! Ganske fascinerende egentlig. Jeg skal få lagt ut bilder både av fistingen og det røde håret...

      Slett
  2. Det er nok mange der ute som bare mener godt med det, og sikkert mange som ønsker å dele sine suksesshistorier også. Vi gleder oss uansett til å se mer av dere! Han virker dreven nok, hvis hånda di bare glir inn. :-) Vi gleder oss også veldig til å se de andre lekene deres i bruk , også vi er spente på hva dere begir dere ut på neste gang.
    Dere er uansett flotte å se på, og vi vil gjerne at dere fortsetter.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sikkert ment i absolutt beste mening, men når man kommenterer på innlegg så er det så fort at det kan mistolkes. :-) Det vil komme et innlegg i løpet av de nærmeste dagene! :-)

      Slett
  3. Gleder meg til flere bilder. Dere er flotte. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Nytt innlegg i løpet av de nærmeste dagene :-)

      Slett
  4. I know exactly how you feel. I hope you manage to keep focusing on the most important parts of that gorgeous body: and that's your holes, dying to be stretched. They are the subject matter of your blog, and commenters should respect that. I don't want you to stop, because I know I can come here and take a look whenever I need to get hard and cum.

    Please don't let peoples meanings get you down, and especially if it makes you reconsider your blog.

    I'm looking at you as the next amateur size-queen of my choice, so I'd be devastated if you quit.

    SvarSlett
    Svar
    1. First of all, thank you so much! I have always been very scared of what other might think but with this blog I can be who I want to be and do what I like and have a real interest in...-this blog is my free-spot -and that´s why I needed to write this. :-)

      I´ll keep continue with this blog, if you promise me to keep visiting and leave a comment now and then. Deal?! :-)

      Slett
  5. That's a deal. Can't wait to see what you do next. :-)

    SvarSlett
  6. Jeg er også enig i at fokuset bør være på det bloggen handler om, og ikke kroppsfasong. Jeg liker spesielt de bildene hvor du er i helfigur, da jeg syns du har en veldig flott og sensuell kropp.

    Håper dere fortsetter med å tøye både grenser og hull, for hittil har deg vært spennende.

    Så deilig at dere fikk til fisting på ham! Det må være en så utrolig flott følelse å endelig få det til! Håper dere får tatt noen bilder neste gang, selv om jeg personlig foretrekker å se dine hull bli misbrukt.

    Dina.

    SvarSlett
  7. Dere er så tøffe, og for ikke å snakke om; trygge på hverandre. Da skal ikke noen feilrettede kommentarer vippe dere av pinnen. :-) Råtøft at du fikk til å fiste ham. Jeg drømmer om at dama skal gjøre det med meg også, men det blir nok med fantasien inntil videre. Blir kult å se deg med rødt hår, så jeg får følge med når dere kommer med noen flere bilder.

    SvarSlett
  8. hei er første gang jeg kommenterer her
    du har en flott kropp så de som sier annet skal du gi blanke i
    dere har flotte bilder og jeg liker å se på de og gleder meg hver gang det kommer nye bilder å se på
    ha det riktig godt
    s

    SvarSlett
  9. Vi venter ennå på bilder av at du fister ham. Jeg elsker å se menn blir misbrukt av kvinner. Brukt som de verdiløse horene de er. Elsker å se en mann vri seg idet jeg presser dildoen eller hånda i ham. Kjenne sæden som lekker ut av ham når jeg pumper ham tom med knyttneven min.

    SvarSlett