tirsdag 18. august 2015

Variert lek!

Hei igjen fine folk!

Da var ferien over, barnehagen startet opp og det er ENDELIG tid for meg og ha noen fridager før jeg  skal tilbake til jobb.

Jeg vil starte med å si at jeg syns diskusjonene i kommentarfeltene er kjempeflotte! Dere deler så mye av deres egne fantasier og erfaringer og det er så inspirerende!

I kommentarfeltet for Comeback-innlegget var det en fyr som fantaserte masse om bi-seksualitet og hans flotte samboer ordnet i stand en trekant der han virkelig fikk nyte det han har fantasert om så lenge..-Snakk om en kul samboer! Jeg håper virkelig de finner en helt ny respekt og nytelse i hverandre for det unner jeg dem virkelig! Et av svarene jeg ga på en av kommentarene handlet om "utlån av partner", min samboer ga meg tillatelse til å besøke en felles venn og jeg hadde to veldig fine kvelder sammen med han. Jeg håper han føler det samme, for dessverre så har ikke kommunikasjonen vært det helt store i ettertid...-hvilket gjør meg litt småfrustrert for jeg kunne gjerne gjort det igjen! ;-)

I dette innlegget, som jeg håper dere liker, vil dere se at jeg begir meg ut på The Intimidator og Fistneven til Doc Johnson. Begge to veldig utfordrende, men det må være en førstegang for alt!

Da kommer bildene!

Siden vi denne gangene skulle trene både analen og fistingen så brukte vi litt tid på oppvarming av begge deler.

 

Jeg brukte Bombshell fra Doc Johnson til å trene frøkna, jeg prøvde den i analen også men det syns jeg ikke den fungerte like godt til.. Den er jo litt bred så da syns jeg denn passet godt til henne. Fikk den helt til bunns (men det visste jeg jo at ville gå greit).

Til oppvarming av analen brukte jeg Dråpepluggen som jeg testet ut forrige gang...

 

Den er litt røff på den innerste nivået, men den funker helt supert til oppvarming! Akkurat passe utfordrende, men liten nok til at det ikke blir helt strekt for fort.

Ingen innlegg uten min kjære favoritt fra Icicles.....Men jeg tror dessverre at den begynner å bli litt for enkel.....i går sklei den ut av seg selv, etter at jeg hadde fått satt den helt inn, heldigvis fikk vi tatt noen bilder før det skjedde.. Syns vinkelen på disse bildene ble utrolig sexy!

                                                     




En av kommentarene fra Combeback-innleggene skrev at hvis jeg ikke har problemer med Icicles-pluggen så klarer jeg toppen på Intimidatoren uten problem....-Ok, tenkte jeg da....vi får gi det et forsøk..... Men aller først, så fant jeg en tunnelplugg som min samboer har bestilt til seg selv....(den sniken.......) og jeg ville prøve den først...-Alt for å manne seg opp til den "skumle" Intimidatoren!

Ganske snodig greie det der.....insideview av rumpa.
Vet faktisk ikke helt hva jeg syns om den tunnelpluggen......Det var ganske rart...men hvilken rolle spiller vel det, så lenge den smetter inn der den skal :-)


SÅ, mine flotte gjester! The Intimidator....Det store "skumle" svarte saken som jeg har gruet meg til å teste ut....Vi bestilte den som en takk til det paret som ville gi oss gavekort fra Sinful.no og jeg fikk litt sjokk da jeg så hvor stor den faktisk var...

Men jeg skal ærlig innrømme, det var jo ikke snakk om å klare den -men det var jo heller ikke meningen. Man må jo ha noe som man kan jobbe seg opp imot, ellers blir det jo kjedelig i lengden.

ut i fra hva jeg har skjønt, så er dette en "plugg" man skal sette seg ned på..(jeg ville ikke kalt det en plugg men heller et stort svart monster...). Jeg prøvde dette men fant ut at jeg heller skulle prøve en annen vinkel. Da funket det mye bedre!



Og selvfølgelig måtte vi ta en liten videosnutt av dette!


                                                   

Etter dette så var det hvertfall ingen problem å ta pikken til samboeren rett inn, for å si det sånn!

Så var det tøying av frøkna.....Hun har blitt litt glemt den siste tiden fordi det har vært mye fokus på analen...men hun tar det hele med godt humør. :-) Denne gangen fikk hun ikke hvile, for Fistinghånda til Doc Johnson er en diger jævel som er større en samboers hånd og derfor en skikkelig utfordring. Tror kanskje denne kan være fin å bruke til analen til samboer, siden hånda mi ikke var noe problem for han...-dette vil jeg lage et innlegg om senere!



Må si at hun så ganske misbrukt ut etterpå..


Til sammenligning etterpå så tok vi hånda til samboer..

 

Tydelig at en periode uten trening har satt oss ørlite grann tilbake, men det er jo ganske naturlig.

Min egen hånd passer perfekt!





og til slutt litt strekking...




Det var alt for denne gangen, så håper dere blir fornøyde med dette innlegget. Mange bilder (134 stykker...) og en god lekeøkt denne gangen.

-Og til alle dere som ville ha meg rødhåret.......

Ikke fullt så rødt som jeg ønsket, men er hvertfall en fin start så får vi se hvordan det blir senere. Det er vanskelig å få frem rødfargen skikkelig på bilder for det er mye brunt i den fargen frisøren brukte. Tror jeg må ha det en nyanse lysere for at den intense rødfargen skal komme til sin rett.

Da runder jeg av dette innlegger og gleder meg til kommentarene strømmer inn! :-)










218 kommentarer:

  1. Heisann!

    Så deilig å se dere er tilbake etter ferien. Veldig flotte bilder, av flott dame. Tøff farge på håret også. Videoen funker ikke, men det vet du sikkert.

    SvarSlett
  2. Hei! Nei, det var jeg ikke klar over.. Da skal jeg få endret på dette ganske så raskt! Takk for at du sa ifra :-)

    SvarSlett
  3. Da skal videoen være oppe og gå!! :-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk å se hvor langt du har kommet med baken! Den ser jo så massiv ut den intimidatoren, men den glir inn lett som bare det! Dette får meg bare til å glede meg mer til å følge med dere fremover. Flotte bilder, og samme hva som er sagt tidligere, en fabelaktig flott kropp du har. Fin på håret var du også. J.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk for det! :-) Det er alltid morsomt å nå litt lengre enn man tror!

      Slett
  5. Nydelige bilder!!! Kan ikke annet en takke og si at dette er en blogg som jeg kommer følge fremover! =)

    SvarSlett
  6. Fantastisk blogg. Flotte bilder av deg, og kjempefin video. Fikk dere noen bilder mens han puler deg også? Synes de bildene med pikk en hans i analen fra tidligere innlegg var så deilige.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk! Jeg tror det ble tatt noen bilder av det også...men valgte å ikke legge de ut da det var så mange andre bilder. Jeg er faktisk enig med deg, digger de bildene vi tok tidligere...de ble veldig flotte! :-)

      Slett
  7. Still loving that ass! :-) has your gape gotten bigger as well?

    SvarSlett
  8. Takk for fine bilder. Jeg vil fortsette å følge dere fremover for å se hva det neste blir. :-)

    SvarSlett
  9. Great video! Shows some real progress! If it was me, I'd ride that monster as often as I could. Keep the pictures coming.

    SvarSlett
    Svar
    1. I will try it the next time as well...It wasn´t as scary as I thought so I will keep on trying. :-)

      Slett
  10. Can you take a video of you riding that black one from behind? I love to see a great ass from that angle. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. I´ll keep that in mind for the next playtime ;-)

      Slett
  11. Bare tenk hvor deilig det blir når den knyttneven endelig glir inn! Da skulle jeg likt å være flue på veggen! :-)

    SvarSlett
  12. Keep practicing, and always push a little harder. I get the best orgasms when my hubby fists me. We're working on the ass, and I can't wait! Great blog so far.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! We practice every time we find time and place..It´s a little chaotic here at the moment, so we don´t practice as much as we should, but when the schedule is well done, we will find more time to play :-)

      Slett
  13. Super blogg! Håper veldig på å se han tømme seg i analen din. Hadde vært deilig å se sæden renne ut av det deilige hullet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det! Det er jo et ønske som ikke burde være så vanskelig å fått til :-)

      Slett
  14. Hei.
    Helt fantastisk herlig blogg! Jeg (mann24) og samboeren (jente20) kom over denne bloggen nå og vi elsker det vi ser. Gleder oss til å følge utviklingen til dere :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, så hyggelig at dere ramlet innom bloggen her! Så flott at dere likte det dere så :-) Et nytt innlegg kommer så snart timeplanen for høsten er klar, alltid mye som skjer i månedene august/september.

      Slett
  15. Veldig inspirerende og deilig blogg. Legger den til på listen over blogger jeg vil følge med fremover. :-)

    SvarSlett
  16. Dere har en flott leketøysamling! Kunne tenkt meg å se de alle mestret etterhvert, men jeg ser det er noen som er i det største laget for meg i alle fall.

    Håper på nye bilder, og for ikke å snakke om historier fra dere. Ref. Kommentarer fra tidligere.

    L.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den samlingen begynner å bli stor....mulig vi må ha litt mer plass til oppbevaring for de største leketøyene får ikke plass i skapene vi har over sengen...... Et skap hadde gjort seg tror jeg ;-) Nye bilder og innlegg kommer...

      Slett
  17. Hei

    Vi tok en titt gjennom hele bloggen din i går, og nå bare måtte vi bare legge til en liten kommentar.

    Dere har en utrolig flott blogg, og den mest liberale og fritenkende seksuelle tankemåten jeg har vært borti. (Har en del pripne folk rundt meg) Dette er et friskt pust av ektehet som gjør det til moro lesning og skue.

    Vi likte veldig godt å lese gjennom alt det dine lesere har erfart, og den historien som det binysgjerrige paret fortalte fikk det virkelig til å bli hett her hos oss. Håper bloggen fortsetter å leve i samme ånd, og at deres nye erfaringer med partnerbytter, leketøy og frihet for nytelse, tar dere til nye høyder.

    Man kan jo bare håpe at det er flere der ute som liker å utfordre sine egne seksuelle grenser, og at de også deler dette med oss andre slik som dere har gjort.

    Takk.

    Linda og Eivind.

    SvarSlett
  18. Did you know you're on xhamster?

    http://m.xhamster.com/photos/gallery/3759259/norwegian_friends_fist.html
    Instantly recognized the pictures. :-)

    SvarSlett
  19. Super blogg med mange fine bilder av dere. Håper jeg kan overbevise dama til å bli så frie og glade i sex som dere er. Håper dere får til fistingen snart, for det tror jeg blir helt rått.

    André

    SvarSlett
  20. Love your progress with the ass. Hope to see some more of him using it and fucking it. Hopefully with a video. You look great, by the way! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Thank you :-) I can say for sure that my man will take a video for the blog when he´s "back there". ;-)

      Slett
  21. Dere må være det perfekte paret! Skikkelig misunnelig på sexlivet deres! Håper å se mer av den fantastiske baken din, og gjerne fylt med masse moro!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Først vil jeg si takk for koselig kommentar. Når det kommer til sexlivet vårt så vil jeg legge til at det er mange år med arbeid som ligger bak. Det krever mye av hverandre når det kommer til full tillit og åpenhet. Vi har når vært sammen i 9 år(!) og endelig er vi der vi ønsker å være! :-) Baken min vil få glede av mange deilige leketøy i tiden fremover!

      Slett
  22. Dere er råe! Vi tok en ekstra titt i går kveld, og du satte kona i fyr og flamme. Tipper det blir en tur på leketøyshopping til uka, for å si det sånn! Dere må gjerne fortsette, for da blir det mye mer moro her hjemme også. Hilsen to på østlandet.

    SvarSlett
  23. Jeg har lenge hatt fantasier om å fiste og bli fistet av en annen jente. Jeg leser på tidlige innlegg at dette et noe du ikke er fremmed for å prøve. Jeg må innrømme at jeg blir søkkvåt av å fantasere om å slikke og fiste den deilige musa di. For ikke å snakke om å pule deg i analen med strap on mens hånda glir inn i musa.

    Det blir nok bare med fantasien, da jeg er alt for sjenert til å noen sinne invitere noen andre. :-)

    Tror du noen gang du vil få muligheten til å utforske dine biseksuelle sider ytterligere? I såfall så må jeg insistere på at du legger ut bilder!

    Dere har inspirert mang en god kveld her hos oss, og det håper jeg dere fortsetter med.

    Hilsener fra Tromsø :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tromsø-par!

      Ikke la det at du er sjenert hindre deg i å gjøre noe du fantaserer om! Noen ganger kan det beste være å bare hoppe i det og la det som skjer falle naturlig. Jeg tror nok at dersom jeg får muligheten til å utforske den biseksuelle siden min mer så vil jeg nok benytte meg av det. Det er noe helt spesielt å beføle en annen kvinnekropp, og det du beskriver i kommentaren din er noe jeg veldig gjerne ville latt skje dersom muligheten skulle by seg.

      Håper dere ønsker å følge bloggen videre, for vi er fast bestemte på å være mer aktive i tiden som kommer. :-)

      Slett
  24. Your ass is great! I'd love to be that lucky guy that get to abuse it as often as needed to keep it open and ready. :-) do you let him fuck your ass often, or do you let your toys do the work? I'd love to see some more ass, and I love the pictures you took looking up at your plugged ass. Great stuff. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! thank you! I let him fuck my ass when he wants, but when we play I use the toys to stretch so I can try the bigger toys (when I´m ready for it). I can guarantee that there will be more pictures of my ass ;-)

      Slett
  25. Flotte bilder av flott dame. Drømmemateriale å ha ei som gjør alt dette fantastiske. Jeg hadde gått med konstant ereksjon. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Jeg kan signere på at han gjør det relativt ofte...... ;-)

      Slett
  26. Du har en flott og naturlig kropp, som er utrolig sexy! Elsker at dere tar analen seriøst nok til å bruke den ofte. Jeg er ikke så heldig at jeg har ei som kunne tenkt seg, så da får jeg heller bruke det jeg finner på nett. :-) Det er veldig tøft at ei fra Norge legger ut bilder og forteller slik du gjør, så det må dere gjerne fortsette med. Hvis dere vurderer liveshow på cam eller noe, så må dere annonsere i god tid slik at jeg rekker å melde meg på. :-)

    Fortsett å øke på med størrelse, for det er ikke noe som er mer sexy enn godt brukte hull på ei dame!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og tusen takk for det! Jeg startet bloggen her fordi jeg syns det er utrolig festlig å prate og eksperimentere rundt alt som har med sex og gjøre og jeg syns at alt skal prøves før man avfeier det. Det er så mange der ute som driver med slike ting som dette, men det er jo prosessen til å bli skikkelig god som er morsom! Når man mestrer det man vil, så er det jo bare fantasien som kan dra deg lenger og da må man tillate seg å være skitten nok til å tenke i disse retningene som for mange er "fy-fy"... Vi kommer derfor til å fortsette også får vi se hvor langt vi klarer å dra det. :-)

      Når det kommer til live-show så er nok det et stykke frem i tid, men jeg vil ikke avfeie noe. :-)

      Slett
    2. Elsker at dere tillater dere å være skitten og dele det med oss. Blir dere flinke nok, så er det mange som ville betalt for å se deg, vil jeg tro. Det er et umettelig marked for folk som liker å se damer som er flinke med hullene sine. Sjokkfaktor er definitivt noe som ikke blir oppbrukt. :-)

      Slett
  27. Kom over bloggen helt tilfeldig da jeg scannet gjennom blogger, og jeg må si jeg er imponert. Flotte, sensuelle bilder av aktiviteter ikke mange tør å innrømme at de liker. Vakre greier. :-) Vi har drevet med store leketøy i mange år, men vi har ikke vært tøff nok til å si det til noen andre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! og tusen takk for det! Vi har faktisk ikke sagt det til så mange vi heller, men de som vet om det har hatt ulike reaksjoner. Men, man skal omfavne det man liker og utforske det videre, for det er verdt det!

      Slett
  28. Hi. Have you checked out the dildos from Bad Dragon? I think they make the best toys ever! Great In sizing, and the texture and feel of them makes it worth the extra money.

    All my toys are with a cum lube tube because I love getting filled with cum.

    Nice to see a Norwegian that blogs about sex and aren't afraid to show the world your sexy holes and bod.

    Lizzy

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! No, I haven´t checked it out yet, but I´ve heard about them. They make the dildoes by special order and are quite expensive (as I´ve heard....) I will definitely check it out. Thank you for the recommendation!

      It´s time to put Norway on the map! :-)

      Slett
  29. Gleder meg til neste innlegg. Dere tar veldig fine bilder, og når man har deg å ta bilder av så skjønner jeg veldig godt at det blir sexy. Hadde gitt mye for å være bak kamera mens dere holder på. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! neste innlegg har latt vente på seg, men nå er vi igang igjen. Hadde vært gøy å hatt en fotograf ta bilder underveis i leken men det blir nok en merkelig situasjon å være i :-) Melder du deg frivillig?

      Slett
  30. Dette er veldig deilig lesing, og det inspirerer oss til å prøve nye ting. Fruen lurte på om dere har analsex så ofte at man slipper å bruke så lang tid på oppvarmingen? Vi bruker mye tid på det før det blir godt, mens hun er av den utålmodige typen som helst vil ha den i gang så fort som mulig. Vi vil uansett følge med på oppdateringer fremover, slik at vi kanskje kan komme opp til deres nivå. Hilsen Jon og Hedda.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg er så absolutt ikke av den tålmodige typen jeg heller, så vil aller helst komme i gang så fort som mulig.....når det er sagt, så har vi jo vært litt for raske noen ganger og jeg har endt opp med ringen full av sår og sprekker....-smertefullt er vel det peneste ordet å si om akkurat det.... ;-/

      Det tok lang tid før jeg i det hele tatt klarte å slappe såpass av og trykke utover mens han trengte seg inn i analen....men når det først gikk så funket det kjempebra, - selv uten for lang oppvarming. Kan anbefale "Pure Analyse me", den bruker vi når vi ikke varmer opp lenge, litt på skaftet og litt rundt ringen. :-)

      Slett
  31. Your ass is awesome! I'm eagerly anticipating your next toy and will follow you. That body of yours is a perfect example of female beauty, so please don't be shy about displaying it for the world to see.

    SvarSlett
  32. Deilig rumpe! Hadde likt å kunne hjulpet til med å fylle den med hard pikk! Håper dere kommer med flere bilder mens han puler deg, da det er ingenting som er mer erotisk enn en stor, hard pikk begravd til rota i baken til ei deilig dame.

    Veldig sexy bilder og video hittil, men håper på mer av det. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Flere bilder og innlegg vil komme!

      Slett
  33. Fine bilder. Veldig spent på hva du gjør neste gang. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jeg også....vi tar alt på sparket... :-)

      Slett
  34. Great blog. Will follow you to see what's next.

    SvarSlett
  35. Jeg gleder meg veldig til å se den anal-crrampien som dere skulle lage. Det og store dildoer i musa er noe av det deiligste som finns. Gleder meg til neste oppdatering.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! hehe, joa, den lot vente på seg gitt, men nå skal vi sette igang igjen etter en lengre pause og vi vil jobbe med det.. :-)

      Slett
  36. Excellent stuff! What's your next goal for toys to fit in your ass? I'd love some more cock-action as well!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! I´m not sure about my goal for the moment, but I hope to manage some of the bigger toys.

      Slett
  37. Hei! Digger de bildene der du får begge hendene inn i musa! Håper å se mer av det fremover! Jeg ble skikkelig tent av de kommentarene du fikk på et av de tidligere innleggene, og hvis dere finner på noe med noen flere enn dere to så håper jeg virkelig at det blir noen bilder ut av det! Takk for fin blogg. T.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får se om det kommer noen tilbud fra noen der ute som vil være med ;-) hehe, vi har ingen på hånda som vi kunne tenkt oss men det finner flere møteplasser å lete på. pr nå er det nok ikke aktuelt, men i fremtiden så kanskje.

      Slett
  38. flotte bilder, og veldig fin leketøysamling! Har lagt til intimidator til ønskelisten for neste innkjøp. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og du vil ikke bli skuffet av den! den var rett og slett helt rå! :-)

      Slett
  39. Heisann! Ville bare skrive til dere at jeg kjøpte ream & dream pluggen etter at jeg så dere kjøpte den, pg i går kveld fikk jeg den inn i for føtste gang! Da jeg kjente at hu bare tok imot de siste millimetrene, så slengte jeg på en liten duft fra den lille brune, og jeg har aldri kommet så hardt i hele mitt liv! Takk for tipset! G.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy!! Merket jeg ble litt misunnelig nå! :-)

      Slett
  40. Hi guys! We bought the intimidator after seeing it on here, and WOW! We can both use it, and I (Kara) can ride it on the floor until my orgasms gets me to exhausted. :-) We have webcam-shows weekly on a couple of sites to get some extra for tuition, and this toy got us a lot of tips! Keep up the good work, and never stop experimenting. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Kara! Give me a heads-up next time you doing live-show! I would love to see. :-)

      Slett
  41. Flott blogg, og veldig flott dame. Håper å få se litt mer etterhvert. :-)

    SvarSlett
  42. Hei.

    Veldig flott blogg dere har. Vi har ved flere anledninger tittet innom innleggene deres for inspirasjon, og vi har begynt å eksperimentere med store leketøy og fisting selv. Vi har bare noen små spørsmål, som vi håper dere kan hjelpe oss med.

    Hvis man vil strekke seg til et større leketøy, hvordan går dere frem? Passer det best å bruke oppblåsbare leker, eller kanskje ha et stort leketøy inne lengre?

    Min mann har lyst til å prøve seg litt han også, og han lurer på hvordan det er best å begynne. Han har brukt vibratorer og andre leketøy der bak før. Jeg liker veldig godt tanken på å kunne gjøre det sammen, og kanskje bruke de samme lekene etterhvert?

    Vi har lenge lurt på om jeg kanskje skulle alliere meg med noen andre, slik at jeg kanskje har en annen dame å "jobbe" med. Har dere noen erfaring fra dette, og evt. hvordan går jeg frem for å innlede kontakt? (Vet ikke hvor dere bor, så skal ikke spørre dere) :-)

    Dere gjør en fantastisk jobb, og det er deilig å se at begge dine hull blir fylt opp.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for kommentaren din. Ser det er en liten stund siden d skrev, men jeg svarer likevel :-)

      Når du skal strekke eg til et større leketøy så har jeg pleid å varme opp skikkelig og deretter prøvd et større leketøy (som jeg ikke klarer..) litt og litt...du kommer lengre for hver gang. Det kan også hjelpe å plugge seg opp å gå en stund med pluggen slik at hullet er varmet opp på forhånd.

      Når det kommer til din mann så sverger min mann til oppblåsbare leker...det syns han hjelper til å varme opp og tøye samtidig. De oppblåsbare leketøyene finnes jo også i alle mulige fasonger og størrelser avhengig av hvor man er i prosessen.

      Å alliere seg med noen er nok ingen dum ide. Vi har ikke gjort det (sett bort fra at jeg har en venn som jeg får dra til, men det blir noe litt annet....) Det finnes nok mange møteplasser der man møter likesinnede som er ute etter samme opplevelse som deg :-) Jeg har ingen anbefalinger og forslag til deg her dessverre...

      Takk for det, og håper dere vil følge med videre!

      Slett
  43. Hei på dere! Vi også har en sånn tunnelplugg, men vi fikk den aldri til å holde seg inni. Gubben kjøpte istedet et anal-spekulum til meg, slik at jeg gradvis kunne åpne opp baken og gjøre festlige ting med den. :-) Jeg elsker å kjenne når han tømmer olje, vann eller andre ting inni der. Bare høre det fylles opp og bobler. Golfballer er også moro å putte inni der når man har fått stor nok åpning.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så kult!! Jeg må si at spekulum ikke er noe jeg har vurdert, men kan tenke meg at når man vender seg til det så kan det bli festlig. :-)

      Slett
  44. Hi guys. You have a great blog, and your man is lucky to have such flexible holes at his disposal. I have a slight birthing-fetish myself, and i enjoy pushing things out and watch her stretch. I used to watch a lot of hentai where monsters would impregnate their victims. I still get really turned on by the idea of having someone or something cum inside me or lay eggs etc. I haven't told anyone about it, because i think it's kinda weird. What do you think? Anyway, great blog and a great looking pus. tina

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! I actually LOVE hentai myself....The big alien-monsters and a innocent victim are great to watch. :-) Do you have any great sites where its good hentai? :-)

      Thank you for you're comment!

      Slett
  45. Så fin blogg! Deilige bilder og for noen flotte former du har. Håper du ikke gir deg!

    SvarSlett
  46. Heisann. Utrolig deilig å se et ekte, norskt par ta ansvar for sin egen nytelse og dele det med verden. De som er så heldige å få komme innom og se, kan bruke dere som eksempel på hvordan man står fritt til å ta ansvar for hvorvidt man vil skal ha et A4-forhold eller om man skal nyte de mulighetene livet kan by på.

    Dere tar flotte bilder, og viser en utvikling og vilje til å tøye deres egne grenser. Dette et noe vi setter høyt i alle våre bekjentskaper, og en viktig egenskap.

    Vi har i en årrekke arbeidet mot fordommene forbundet med alt fra fisting, intimpiercing og analtøying til swinging, elskere og flerpartneri.

    Håper dere også vil fortsette å være ambassadører for fri seksualitet, og vi gleder oss til å følge dere fremover.

    Håper også dere vurderer å bytte bloggportal til f. Eks. Tumblr, slik at dere blir litt lettere å få tak i og stille spørsmål.

    Vennlige hilsener fra likesinnet par på vestlandet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! først vil jeg bare si WOW! Tusen takk for en utrolig fin kommentar, følte meg ganske stolt da jeg leste den :-)

      Vi syns at et A4-forhold er utrolig kjedelig, men all respekt til de som er fornøyde med det! Men for vår del så er livet for kort til å nøye seg med et vaniljeforhold men heller omfavne alle mulighetene man kan ha!

      Så hyggelig at dere liker bildene vi tar! Syns de viser at det ikke trenger å være "ekkelt" å holde på med slike ting, men at det kan være stuerent også :-)

      Er vi ambassadører? har aldri tenkt i de retningene i det hele tatt, men det er et utrolig flott kompliment å få!! :-) Det er mange av oss, det viser alle disse kommentarene jeg har fått så langt bloggen har eksistert, og jeg syns at det er så flott!

      Det er flere som vil at vi skal starte på Tumblr fremfor blogger, og jeg tror nok at det å bytte side kan hjelpe oss i å komme i kontakt med flere likesinnede på et helt nytt nivå! Dersom vi velger dette så skal jeg annonsere dette i god tid her på bloggen!

      Håper dere følger oss videre! og igjen, takk for flotte ord!

      Slett
  47. Hi guys! I see you have a bunch of great toys. I was browsing through some videos from. Kink.com and their site everything butt (love their work by the way, so if you haven't checked it out, you should.)

    I found they had an amazing toy there that i just know would fit that gorgeous ass of yours just perfectly:

    The slink, by squarepeg toys.

    They also have a lot of special training toys for adventurous anal explorers as yourself.

    Another wish from me, would be to see your pussy take a full size equine dildo. Preferrably with some cum lube to fill you up.

    Keep it up, and keep providing us with great original content.

    Best of luck from NYC.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi!

      That was a awesome toy! My man has actually wished for the slink for some time now... :-)

      We will keep it up, and hope you will follow us!

      Slett
  48. Great pics, and a gorgeous pussy. Looking forward to seeing more from you guys!

    SvarSlett
  49. Vi gleder oss til neste oppdatering allerede. Flotte er dere. =)

    SvarSlett
  50. That is a great ass, and two promising holes that we hope to see evolve into what is truly the holes of a size queen. Great to see some norwegians have the guts to put themselves out there and show us what real couples do on a day to day basis. Love Jeanine and Rich.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Thank you so much for your comment! It´s time to put norwegians on the map, don´t you think? :-)

      Slett
  51. Please come on tumblr! There's messaging, there and not just comments-sections.

    SvarSlett
    Svar
    1. We are thinking about it, it would be a great way to take the blog further on. :-) If it happen, I will announce it here. :-)

      Slett
  52. Bra blogg! Veldig kult at du får til å fiste deg selv. :-)

    SvarSlett
  53. Ønsker dere en god jul, og et eventyrlig nytt år! Vi gleder oss til å se mer fra dere, og hvor langt dere kommer med tøying av hullene deres.

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper dere hadde en trivelig høytid og en flott nyttårsfeiring! Vi er endelig i gang igjen etter en altfor lang og ikke helt planlagt pause! :-)

      Slett
  54. Heisann! Lenge siden jeg har sett noe til dere. Håper alt er vel, slik at dere kan fortsette å fore fantasien min. Deilig kropp fylt med fantastiske leketøy. Helt fantastisk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, altfor lang og ikke helt planlagt pause....det har vært et krevende høsthalvår, og tiden har rett og slett ikke vært på vår side. Men, nå skal vi komme i gang igjen og det skal bli så bra!

      Slett
  55. Kongeblogg! Inspirerende å se dere metodisk arbeide for å få de deilige hullene løse og fine. Har dere noen nyttårsforsetter på plass? Vi har planer om å realisere vår drøm om gangbang, så det blir neste steg for oss. Vi er veldig spente på hva dere får til, og om dere også har noen "mål" dere ønsker å nå for året som kommer. Vi gleder oss veldig til neste gang dere kommer med et innlegg, og kanskje det kommer en ny test av leketøy? Takket være dere, så gikk vi nylig til innkjøp av the intimidator. Den er akkurat slik vi trodde den skulle være: Lett og tøyelig, men ganske vanskelig å mestre.

    Ha en fantastisk nyttårsfeiring. Ønsker dere all hell og lykke fremover i det nye året.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for kommentaren deres! Vi har faktisk ikke tenkt noe særlig over nyttårsforsetter....MEN, det må jo være å få til leketøyene vi ikke har fått til før. Kanskje invitere noen med på leken og gjøre bloggen større! Jeg ønsker at bloggen skal være et springbrett for at andre skal tørre å omfavne de nytelsene som disse aktivitetene gir!

      Masse lykke til med gangbang, det er utrolig festlig og opphissende å være med på! :-) Skulle gjerne likt å vært med på noe slikt igjen.

      Slett
  56. Hvis dere vil ha noen tips på gode stillinger å ha analsex, så fant vi ut at hvis vi begge to stod oppreist, så gjorde det penetreringen mye enklere, og det traff veldig bra på de gode punktene der inne. I tillegg så kunne han holde rundt meg og massere brystene mine samtidig, og det er jo ikke feil. Gleder meg til å se hva mer dere finner på nå som et nytt år kommer. Therese.

    SvarSlett
  57. Work that ass as of often as you can. Nothing says "i love you" like a girl taking her fuckholes seriously.

    Make them easily accessivle, and stay loose. My best advice. A.

    SvarSlett
  58. Heisann! Godt nyttår til dere! Håper alt står bra til, og at dere tar tingene til nye høyder i 2016. Det har gledet oss å se dere ha det moro, og ikke minst nyte alt det som et allsidig sexliv har å tilby.

    Vi håper det kommer flere anmeldelser av leketøy, samt mer anal moro.

    Vi har kjøpt flere av lekene dere har, etter at dere la ut en liten beskrivelse av de her på bloggen.

    Uansett hva dere finner på, så håper vi dere fortsetter med det dere gjør, da det er altfor mange som gir opp bloggen sin før den har kommet skikkelig til sin rett.

    Vennlige hilsener frs Østfold.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig å høre!

      Jeg vil legge til at vi har absolutt ikke gitt oss, men vi har gått gjennom et veldig krevende halvår der tiden rett og slett ikke har vært på vår side. Bloggen skal blomstre i år!

      Slett
  59. Hei. Hvor lenge klarer du/dere å ha plugg i fitta eller i analen? Jeg holder på å tøye ringen, og jeg har klart tre timer maks. Utrolig hvor løst og deilig hullet kjennes etter det bare har "gitt opp" å lukke seg. Deilig dame, og mange gode tips underveis, som både jeg og fruen har hatt nytte av. Takker.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Mannen har hatt en fast silikonplugg i omlag 4-4,5 time. Jeg har ikke tålmodigheten til å vandre rundt med det så kastet inn håndkle etter en halvannen (sånn ca)..

      Slett
  60. Veldig bra blogg så langt. Deilige bilder og videoer av dere. Din samboer er veldig heldig som har ei som tar hullene sine seriøst nok. Mye bedre med ei som vet hva hun driver med, enn ei prippeb ei som blir sinna bare su foreslår noe anna enn misjonær. Takk for at dere bidrar så positivt til en ellers så snever norsk amatørpornografisk scene.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det! Jeg velger å tro at min samboer er fornøyd med at vi deler interessen for nytelse ;-)

      Misjonær er rett og slett kjedelig og altfor mye A4 - hvor er kreativiteten i det? Det finnes så mange muligheter og bare fantasien setter grensene! Vi skal bidra mer i året som kommer!-det lover jeg :-)

      Slett
  61. there's been too long since i've felt my hard cock cumming in my hand to your gorgeous ass. Pleasepleaseplease give me some more! Just the thought of your ravaged asshole accepting my puny pecker and feeling it empty its load deep inside you, is enough to get my cock throbbing again.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! There will be som new pictures soon! ;-)

      Slett
  62. Please tell you do live-shows! Skype, chaturbate, myfreecams or whatever! I'd gladly see my cash used on seeing you work those toys!

    SvarSlett
  63. Har du/dere vurdert å bruke pumper for å fremkalle flotte prolapser? Jeg vet det deilige rumpehullet ditt hadde passet utrolig bra med en deilig rose midt i. Eller hvorfor ikke pumpe musa, og la det fremkalle de deiligste orgasmer. Jeg klarte aldri å få orgasmer før jeg praktisk talt pumpet det ut av meg. Det deiligste jeg vet, er å la leppene mine omfavne min samboers fantastiske prolaps mens jeg fingrer henne i musa. Man kan si vi er ukonvensjonelle, men alt for nytelsen, ikke sant?

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har vært inne på tanken, men jeg har ikke satt meg skikkelig inn i den prosessen enda.. foreløpig tror jeg at jeg vil fokusere på fistingen og mestring av analen også får vi se hva som skjer etter det. Men en rose hadde vært helt topp og fått til!

      Slett
  64. Can i come and fist you? Imagine a trip and a fisting-session. Brilliant!

    SvarSlett
    Svar
    1. Take the next plane, and I will meet you! ;-)

      Slett
  65. Hei på dere! Kom over bloggen deres ved en tilfeldighet, og ville bare si at det er utrolig flott å se på hva du/dere velger å vise frem. Veldig pene motiv, og tydelige mål i sexlivet deres. Tror nok dere har det mer spennende enn de aller fleste andre der ute. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Hyggelig at du la igjen en kommentar!

      Slett
  66. Vil vi noen gang få se den grå dildoen i rompa? Ser deilig og glatt ut.

    SvarSlett
  67. Jeg håper virkelig vi får se mer av det deilige rumpehullet ditt igjen snart. Håper du får det like løst og deilig som du ønsker, og at du klarer å gi oss nye og flotte bilder av hvordan dere går frem. Har vært et flott 2015, så vi får satse på like god kvalitet i 2016. Takk så meget. Jon.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Vi er igang igjen så det vil komme et nytt innlegg snart. Jeg har et ønske å la bloggen blomstre dette året så vi får se hvordan det blir :-)

      Slett
  68. I wish you would take your talents to the webcam one day. Bet you'd make loads of cash just teasing with getting your hand in there. If you decide to do it one day, please announce your user-name in good time, as I'd very much like to watch. That ass really deserves a lot of tokens. Happy fisting!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! Time will show if it will happen or not. :-)

      Slett
  69. Flott dame og fetta, men når kommer det noe oppdatering

    SvarSlett
  70. Godt nyttår til dere :-) håper året blir fylt med heftige opplevelser innen sex :-) gleder oss til nytt innlegg, tror jeg med flere er inne å sjekker loggen daglig etter nye å spennendes oppdateringer :-) hvordan ligger dere an med fisting? Bruker dere fistinghanda dere kjøpte? Her er vi i god gang med dobbelfisting-hender som vi kjøpte :-) doc.johnsen har jaggu mye spennende å utfordrende leketøy :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Vi har store planer for året, så vi får se hva det blir til :-) Det har vært en altfor lang pause som faktisk ikke har vært planlagt i det hele tatt. :-) Nytt innlegg vil komme snart! :-)

      Godt nyttår til dere også (kanskje litt sent å skrive det nå men.....)

      Slett
  71. Veldig fin blogg. Blir digg å se fortsettelsen.

    SvarSlett
  72. Heisann. Har du noen gang prøv dobbel penetrering? Med en pikk i hvert hull? Kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve det, men typen liker ikke tanken om å være så nære en annen manns pikk. Flott blogg dere har.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, det har jeg, og det var fantastisk! Jeg har også hatt to pikker i musa samtidig og det var også veldig deilig. :-)

      Dersom dette vil gi deg ekstrem nytelse så klarer vel typen din og lukke øynene for den andre pikken som også er der? den er jo bare et tillegg der og da og ikke på daglig basis? :-)

      Slett
  73. Hi. What will your next toy be? We've looked at your collection, and ours is only half as big. For our next toy, we'd love a recommendation from a "pro" ;-) love h&k

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Our next toy will (hopefully) be a toy from bad dragon...I think they are absolutely a piece of art! And something different from what we already have :-)

      Slett
  74. Flott å se dere fremdeles er her! Hvis du skaffer deg en fra Bad Dragon, så tror jeg ikke du vil angre. Kjøpte Cole the Dane for et års tid siden, og den er fabelaktig. Tror vi må kjøpe en til i en størrelse større snart!

    Vi og tenkte å se om vi kunne få kjøpt the Slink som nevnes litt lengre opp, men nå har vi nesten et lite håp om at dere kommer oss i forkjøpet. Har sett den i aksjon på everythingbutt på lik linje med din andre tilhenger, men må innrømme det hadde vært tøft å få en liten anmeldelse av produktet før det investeres.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Ja, vi er fremdeles her.. ble et veldig tøft halvvår der egentlig hele forholdet ble satt i andre rekke, og det er jo ikke helt bra... Men, nå er alt tilbake til normalen og vi skal få ting i gang igjen. :-) For å være ærlig så hadde jeg ikke hørt om the Slink før den ble nevnt her...så vi får se...den koster jo en god del også... Kanskje vi klarer å finne noen kroner slik at vi kan investere i den. :-)

      Slett
  75. hei på dere! liker veldig godt når dere holder på bak. Veldig kult å se hvor mye du kan tøye, og håper vi får mange deilige bilder. takk for det dere har lagt ut hittil.

    SvarSlett
  76. I'd love to see you get some of the toys from Bad Dragon. They are amazing! I have The Mountain Drake, but I found it to be way too small for me. I took a chance, and got the extra large Ridley the Xenogon. I cannot even begin to describe how hard I cum from using it. Really great for riding on the floor and stretching.

    SvarSlett
    Svar
    1. I will check out the zenogon...maybe that´s my kind of toy :-)

      Slett
  77. Keep at it! Hopefully the you will fit a fist in that ass one day as well.

    SvarSlett
  78. fin blogg. ser frem til dere komme opp med noe mer, for det er veldig deilig å både lese og se på dere.

    SvarSlett
  79. I can't wait to see your mans fist slide into you! Remember that daily stretching, and you'll get there. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh, that will be the day! It´s so close!

      Slett
  80. If you ever get a chance on another DP, pleaseplease take some photos/vids for us hungry pervs. I'd personally love to see multiple cocks emptying their full load of cum inside that gaping asshole of yours. Hope to see you on tumblr or reddit, so that I can send you PMs. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! well, I don´t think that will happen as things are now...but everything is possible... :-) We are thinking about Tumblr, I will announce it here on the blog when we decide what to do ;-)

      Slett
  81. heisann. fine blogg dere har. du skriver at mannen din også har en del leker, og at han liker å bruke ting i baken. hvordan stiller han seg til å bli pult med strap-on eller at dere har med en mann som kan pule dere begge? har hatt en fantasi lenge om det siste, men eg får aldri typen min med på noe sånn. ha ei fine helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Jeg har pult mannen min med strap-on før, lenge før vi startet opp med dette andre.. Han syntes det var utrolig, -jeg syntes det var litt spesielt. Foreløpig så har vi hatt trekant der han og en annen mann har sugd hverandre.... om vi vil finne en som vil falle i smak hos oss begge får vi se....man vet aldri :-)

      Slett
  82. Kan dere ta noen flere bilder av at han puler deg i analen? Tøft å tenke på at dere kan være "naboen" til noen som er her inne. Uten at vi vet noe som helst. :-) hvilket fylke hører dere hjemme i?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! ja, det kan vi få til :-) Vi kan være naboen til hvem som helst... jeg vet at en kamerat har vært innom her - hvor han fikk adressen fra vites ikke, for jeg har ikke ropt det ut til hverken venner eller bekjente...(veldig få som vet om dette...) Vi holder til i det store fylke Akershus. :-)

      Slett
  83. Hei på dere! Kunne du også tenkt deg å prøve med dybdetrening slik samboeren din gjør? Er veldig interessert i prøve selv, men vet ikke helt hvordan jeg går frem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! På sikt så vil jeg nok kanskje prøve meg på det.

      Slett
    2. Jaaa! Dybde og den baken høres ut som en fantastisk kombinasjon!

      Slett
  84. check this out! Roxxy Raye with the slink! Lovely toy! Roxy Raye vs The Slink

    SvarSlett
    Svar
    1. oh wow...that would definitely be something.... Roxy Raye is awesome though... :-o

      Slett
    2. She's great. Ever since she started out as a webcam model up until now. I can only hope to ever be able to to the things she does. I think it all comes down to how fun you're having while stretching, :-)

      Slett
    3. Hei. Husker en periode før jeg ble "dreven", hvor jeg brukte mye frukt og grønt i moroa mi. Jeg kjøpte ofte epler, tomater og plommer, som jeg puttet i et kondom som jeg brukte til å fylle baken. Gjorde det veldig lett å bytte på størrelsene, og veldig billig moro. Nå er det litt andre tider, hvor vi bruker mye tid på å utforske de dypere sidene av analen. Vi har begge god trening i å gå dypt med dildoer, tohodede og vanlige. I tillegg så har vi også gode erfaringer med å bruke rensingsritualet som en slags "vanntortur/deilig vann"-lek oss i mellom. Det gjør hele akten veldig mye lengre, og man kan heller bruke tiden sammen og ha det gøy underveis. Tok en gang en av de doble dildoene og førte helt inn før jeg ba han ta meg der bak. Du skulle bare sett når var ferdig, og en dildo dyttet ut sæden hans fra hullet. Veldig deilig.

      Slett
    4. Found you on tumblr, and wanted to say you look great. Love the toys as well.

      Slett
    5. Veldig deilig blogg. Håper å få sett mye mer av diverse leker som tøyer deg til det maksimale. Gleder meg veldig til den analcreampien også.

      Slett
    6. Great tumblr fanpage. I'd follow you guys if you were on there. Promising holes on you as well.

      Slett
  85. How would you feel about fucking/fisting/being fisted by a shemale? I'm really turned on by the thought of it, and I'd love to have it happen to me someday. Great blog so far!

    SvarSlett
  86. Har du prøvd å fiste deg selv der bak? Tror du kan få det til, uten problemer! Deilig rumpe har du, uansett hva du får inn der. Trine.

    SvarSlett
  87. I love roxy raye. She does things I can only dream of doing. Something to reach for, definitely! I got to where I am now, by shower-stretching. Every time I shower, I spit-lube my ass and stretch using a couple of fingers. I use toys if I remember to take it with me. shampoo-bottles are also great for stretching. It got us up to a fist in no time, and I've never looked back.

    SvarSlett
  88. Du er så nære å få hele hånden hans inn! Må jo si jeg elsker å se ei deilig fitte bli pumpet av en diger neve som om det var ingenting. Utrolig deilig!

    SvarSlett
  89. Gaping asshole is such a turnon! To know i can slide my dick in there and not even feel the walls of your conditioned and well trained ass... I can cum just thinking about it. Lucky man you have that get to enjoy every loose inch of your fuckholes!

    SvarSlett
  90. Keep on stretching! I love nothing more than loose, available holes. Love yours. :-)

    SvarSlett
  91. Hi. You are definitely on to something with this blog. Great, natural girl with flexible holes. Willing to do whatever it takes to prove to the world she can take on whatever challenge is placed in front of her. I hope you get the chance to expand the blog a little, and maybe do some Q&A, tips or general suggestions as to what we can do to achieve the level of comfort with stretching as you have. Hope to see some more from you guys soon. Thanks for blogging!

    SvarSlett
  92. What have you planned for your next post? Any new toys or things to test?

    SvarSlett
  93. Hei dere to. flott å se at dere er her ennå. må nesten begynne å sjekke innom her litt oftere for å se hva dere finner på. :-) Vi har endelig fått til hånda fra doc johnson, så da må vi se til dere for å finne neste leketøy. Vi tenkte også å kjøpe noe fra Bad Dragon når vi får spart opp litt penger. Hvilken av de på sidene deres tror du ville passet deg?

    SvarSlett
  94. Kan dere ta noen bilder når han knuller deg bak? Ellers veldig fin blogg. Mange bilder er bra.

    SvarSlett
  95. Værsåsnill, mer anal! La ham ta deg helt til rota, tømme seg inni deg og tving ham til å svelge hver dråpe mens du klemmer det ut!

    SvarSlett
  96. bruker dere poppers når dere leker? anbefaler det.

    SvarSlett
  97. The intimidator is a great tool for warm-up. Great texture, and easy to ride (especially in the shower). Keep working, and you'll be a true anal-queen in no time.

    SvarSlett
  98. Håper å få se en fin video av deg som rir noen av de flotte lekene du har. Den runde, deilige baken som omfavner og sluker en dildo. Må jo bli bra. Hadde vært tøft å se han knulle deg litt der også, og gjerne med en plugg eller noe i musa også. Flotte bilder hittil.

    SvarSlett
  99. har dere fått til den hånda ennå? Gleder meg veldig til å se ham fiste deg fullt ut med knyttet neve. Utrolig flott med ei dame med romslig og deilig fitte.

    SvarSlett
  100. Heisann. Hvor lenge og hvor ofte anbefaler dere å strekke hullene? Vi har lyst til å begynne å strekke hullene hennes. Spesielt etter vi fikk barn, har musa hennes blitt veldig tøyelig og myk. Har mange av lekene dere har, så vi vil følge med på om dere kommer med noe mer å se på. koselig blogg.

    SvarSlett
  101. I'd love to strap-on fuck you in the ass and force you to lick my wet cunt until i come. The fill that ruined ass of yours with my piss and let you spray it back on me. My fantasy. =)

    SvarSlett
  102. We love the intimidator! Excellent toy that suits us both. Hope to see some more from you soon. :-)

    SvarSlett
  103. More anal, and try some more new toys. Great ass, by the way. =)

    SvarSlett
  104. Kommer det mer fra deg snart? Et lite livstegn hadde gjort susen. :-)

    SvarSlett
  105. Great ass, and stretchy holes. Love your tumblr-fanpage as well. Have you managed the entire fist yet?

    SvarSlett
  106. Hi guys! You just have to try fisting after doing some weed. It's easily the most intense experience ever! Anal gets so much better as well. Tina.

    SvarSlett
  107. Fin blogg. Hvordan går det med å få hånda hans inn? Håper dere får det til, for det er dritsexy å se ei bli fista av ei stor hånd. Deilige analbilder også. Får vi kanskje se litt mer bilder av analsex også? K.

    SvarSlett
  108. Gledersegtilnesteoppdatering17. april 2016 kl. 16:23

    Når får vi se de deilige hullene dine i aksjon igjen?

    SvarSlett
  109. That grey one looks like a great everyday-stretching toy. Have you tried wearing it for prolonged periods of time to keep you hole nice and loose?

    SvarSlett
  110. Hi

    I'm still getting some reblogs of your older pictures. Especially the one where you have the ceramix-plug hidden underneath your pants.

    We hope to see you again with some new material. If you ever feel like signing up to tumblr yourself, just let me know and I'll delete the blog I have now. Then you can use your own material as you see fit.

    Have a nice and horny weekend.

    SvarSlett
  111. Hvor ofte leker du med analen for å holde henne tøyelig? Vi har mye analsex i det daglige, men jeg vil gjerne blir så tøyelig at jeg bare kan fukte litt og la han komme inn. Har du noen gode tips for å klare det? Ser flere anbefaler å gå med leker over litt tid for å tøye, men jeg er litt usikker på hvilke leker som kan funke til det. Hvis dere har noen som vi kunne sett på, så kanskje vi kan kjøpe inn og teste. Vi gleder oss til å høre mer fra dere.

    SvarSlett
  112. Would you consider pumping your ass to get a nice rosebutt? I think a great ass like that deserves it.

    SvarSlett
  113. Just saw a reblog of a few pictures on tumblr. They're still really sexy. Hope you come back to us soon.

    SvarSlett
  114. Hadde vært flott å se deg bruke den dobbelt-dildoen en gang. I rumpa og musa samtidig. Kan du kanskje legge ut en video av det også? :-)

    SvarSlett
  115. Hei. Vet det er en stund siden deres siste innlegg, men jeg slenger inn en kommentar likevel. Jeg har forelsket meg fullstendig i rumpa di. Håper å få se den tøyd, pult, fylt med sæd og gapende åpen når dere en gang velger å komme med nytt materiale. Hadde det vært meg, ville jeg jobbet mye med å få det hullet så tøyelig og mottagelig for store leker som bare mulig. Med en slik velformet og deilig bakdel, følger det nesten med territoriet at den tåler å bli daglig pumpet av en diger pikk. Det fortjener du virkelig. Gleder meg til neste gang.

    SvarSlett
  116. Hi. Found your fanblog on tumblr and had to check it out. Love your work so far. Hope you keep developing those anal skills, as it's really hot to see a girl truly enjoy anal. It's definitely a tell tale sign of a good woman, IMHO. Cheers

    SvarSlett
  117. Nice pics. Do you play often?

    SvarSlett
  118. Great work guys! Natural looking girl with a great ass, striving to fill her holes with bigger stuff? What else can a girl ask for? What's the biggest you can take now? I'd love to see more full figure pics with some large toy up your ass, spreading your ass cheeks for us to see. Hope to see you back in action soon.

    SvarSlett