tirsdag 14. oktober 2014

The swirl

Nå var det jammen på tide med et nytt innlegg! Vi har vært ofre for tre uker med sykdom...forhåpentligvis er vi ferdige for en god stund nå :-)

I mellomtiden har vi fått to nye leketøy, "Ream and Dream" fra TSX og "The Swirl" fra Doc Johnson. 
Jeg er fortsatt på et nybegynnerstadie såReam and Dream er nok ikke aktuelt pr idag....hvertfall ikke i analen.  -Den fungerer derimot ypperlig til strekking av musa! 

Vi startet med litt oppvarming.. jeg plugget meg opp med den lille keramiske soppen som jeg har brukt flere ganger tidligere....og jeg kan si at denne er nå altfor liten! Jeg merker ikke at det er i analen engang (den er jo bitteliten også da.......så kanskje ikke så rart), det fungerte mer som en nødløsning fordi jeg rett og slett ikke er komfortabel med de oppblåsbare vi har liggene. Jeg syns de er ubehagelige og ha inni når de er pumpet opp, så her må jeg finne på noe...

Da vi la oss starter vi på nytt med litt oppvarming, og den rosa glasspluggen (som er min absolutte favoritt) er perfekt til oppvarmingen. Det er helt merkelig hvordan analen bare sluker denne for jeg prøvde å stoppe litt underveis, men den ble bare sugd inn i gapet! 

Etter en liten stund med dette såmå jeg jo strekke litt, hadde vært artig å fått til et skikkelig gap!


Det gaper ikke så mye enda, men en dag får jeg vel til et skikkelig hull!

Så vil jeg gjerne får vise dere The Swirl! Dette er en nydelig liten anal plugg. Men tro meg! Den er faktisk litt utfordrende. 



























 Den er håndlaget i myk silikon, og skal være perfekt til å plugge deg opp og ha den der..... jeg for min dek ville prøve den ut ved hjelp av samboer slik at jeg kan bli litt kjent med den....for jeg tror absolutt at denne er fantastisk!


Den har ikke en skikkelig tupp, og går raskt over til å bli veldig bred. Bredden er den samme hele veien og derfor er den litt utfordrende. Jeg fikk ikke til hele, så jeg har litt å jobbe med på denne. Det gjør jo forsåvidt ingenting det da, for det skal jo være litt utfordrende ellers er det jo ikke noe særlig gøy å holde på med.


Det er jo så nesten!!

                                           


Min samboer har jo også gått til anskaffelse av the Ream and Dream....  og jeg er like i sjokk hver gang jeg noe så digert. For å sammenligne tok vi et bilde, litt for morro skyld, for å vise hvor stor den er...
Man vet aldri, men jeg tror ikke jeg noen gang vil bli kapabel til å ta denne i analen.....det blir isåfall mange år til.

Så i stedenfor, satte jeg meg på den........
Den funket veldig greit til å strekke musa...litt snodig kanskje og bruke den til det, men heller det enn å la den stå ubrukt på hylla. :-)

Håper dette var et innlegg som var (litt) verdt ventingen! Kommer snart tilbake med mer!






38 kommentarer:

  1. So cool! I didn't know about the swirl, but I'll definitely put it on my need-to-get list! Keep working on it, and your hole will swallow it as well. Lucy.

    SvarSlett
  2. Søkte etter blogg om fisking jeg,der kan man se hva skriveleif kan føre til. Jaja. Stå på!

    SvarSlett
  3. Hahaha, takk for besøket likevel :-) ... Skitt fiske!

    SvarSlett
  4. Hei. Hvor ofte pleier dete å tøye? Jeg prøver å trene opp mine hull, og jeg prøver å få til litt annenhver dag. Har også fått med en venninne som også holder på, og vi pleier å hjelpe hverandre litt. :-) typen synes det er helt greit, for å si det sånn! koser meg veldig med bildene deres, og håper dere fortsetter. Julie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for kommentaren din. Jeg pleier ikke å tøye og strekke mer enn 1-2 ganger i uken. Samboer vil jeg skal gjøre det oftere da.. Han har heller ingenting imot at jeg noen ganger holder på på egen hånd ;-) Det jeg foretrekker å gjøre, som vi viser på bildene også, er å bruke plugg som er hakket for bred (enn så lenge), ta den inn til jeg merker det strekker og gjør bittelitt vondt og så holde den der i 10-12 sekunder. Dette pleier jeg/vi å gjenta til det ikke gjør vondt lengre og da kan vi få til litt lenger inn neste gang. The swirl funket utmerket til denne form for tøying, for den har lik bredde på hele pluggen. :-)

      Slett
  5. Gode tips. Vi har tenkt på å kjøpe en sånn tunnel plugg fra duo. De ser skikkelig behagelige ut. Vi jobber oss opp mot å få inn hånden, men det tar jo ganske lang tid. vi får følge med, så kanskje vi ser bilder av det her på denne bloggen? ;-) Julie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi vurderer å kjøpe en tunnelplugg her også.. har hørt at det er "in" nå, haha! :-P Hadde jo vært artig å fått til en fisting i analen, men som du sier selv, det tar lang tid...Kommenter her gjerne om fremgangen deres! Gøy å høre om andre som driver med det samme som oss :-) -L.

      Slett
  6. Hi. Great blog! I hope you keep working on that gorgeous hole! Tunnel plugs are a new experience. That and my rosebud pump are my two favourite toys.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, and thank you very much! Maybe a tunnel plug will be our next buying ;-)

      Slett
  7. Hi. Are you guys on tumblr? I think you should be with this great material! I see you have many of the same toys as Veneisse, Roxy Raye and Proxy Paige. That is definitely shooting for the stars! :-) I hope you continue to become the anal-queen I'd like to see. Best wishes, kylie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Wow, thank you so much! No, we are not at tumblr, but maybe we should create an account there as well ;-) I have set my goals very high, so I have to keep on with my training and just hope to reach it. :-)

      Slett
  8. Hei. elsker siden deres! jeg lurer på om mannen din får knulle deg i rompa, og om vi kan få en smakebit i tilfelle ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det :-) Ja, innimellom så har vi analsex, spesielt dersom oppvarming og tøying der har gått veldig bra. Vi får se, kanskje dukker det opp noen bilder eller film av det. :-)

      Slett
  9. Tips til buttplug: Tantus A-bomb! Hva sier dere?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, den så jo veldig fin ut. Vi har allerede et par som ligner veldig på den men må dobbeltsjekke målene på disse kontra denne. :-) Takk for tips!

      Slett
  10. Etter å ha mestret A-bomb, gikk vi til innkjøp av Belladonna hand. Denne var helt magisk! Ikke klart å ta Belladonna fist enda!

    SvarSlett
  11. Kan anbefale A-bomb. Veldig bra plugg. Vi skaffet oss TSX Prostidude for en tid tilbake, og den har vi brukt mye. Veldig fin for å strekke, men ikke noe for nybegynnere. God jobb hittil, så nå venter vi på beste innlegg. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi får se hva vi bestiller neste gang... :-) Jeg håper vi får til å ta nye bilder i helgen, hvis ikke, så kommer det til uka!

      Slett
  12. Håpet det komme noe snart. Alltid gøy å se hva dere finner på. :-) takket være dere, har vi også begynt med større leketøy. Jeg hadde ikke lyst til å fortelle typen, men har alltid vært interessert i tanken på å "rasere" hullene mine til de var åpne nok til å ta alt. Da jeg fortalte det, var han helt med, så det var en positiv opplevelse. Musa mi er ganske åpen fra før, men håper å få anaken god og løs etterhvert også. Jeg driver mye for meg selv, slik at jeg holder ting vedlike. Gjør du det også, eller blir det bare når dere to er sammen? Jeg har en pulevenninne som jeg pleier å be om hjelp, så hun hjelper meg mye med tøyingen når typen er borte. Fortsett med de flotte innleggene, for de gjør oss skikkelig kåte. Tine, Henrik og litt Hege. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for veldig hyggelig kommentar! Sånt setter jeg pris på :-) Det er alltid hyggelig å være en inspirasjon! Hos oss var det motsatt, samboer ville ikke fortelle meg at han likte tanken på dybde og tøying av analen, men jeg visste at han var/er veldig tent av analsex osv. Vi får holde på disse mannfolka som vil dele disse opplevelsene med oss- de er et bra catch! ;-) Jeg holder dessverre ikke på så mye på egen hånd, burde vært mye flinkere til det....-har nok av tid så burde vel holdt på mer enn jeg har gjort til nå.. Heldige du som har pose og sekk ;-) Jeg håper vi får laget nytt bloggmateriale i morgen, hvis ikke blir det rett over helgen :-)

      Slett
  13. Vi nyter bloggen din alle tre! Vi må innrømme at det hadde vært tøft å se deg leke med ei dame til, men det kommer jo an på.personlig preferanse. Tror du samboeren din hadde hatt noe imot det? Jeg er veldig takknemlig for at min mann er "med på leken" og jeg tror han ser frem til å klare en av mine hender bak. Han har alltid vært åpen om sin forkjærlighet rundt store leketøy, prolapser, pumping etc. Så det er veldig gøy å se noen andre norske prøve det ut. Håper på mye nytt materiale snart. Tine, Henrik og en stor del Hege denne gang. ( hun dikterte)

    SvarSlett
  14. I google-translated the last comments, and i could´t agree more! Having a "fisting-buddy" to play with has made all the difference for us. It´s fun, entertaining and very erotic. And it gives you a confidence boost because women have smaller hands. If it ever happens, make sure you take a lot of pictures! :-P Love your blog so far, so whatever direction you decide to take it, keep it up. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, and thank you so much! It would be fun to play with another woman, if that should happen I need a volunteer, since none of my friends are into this stuff...(as I know, and there´s only two of our friends who knows about this blog). Time will tell :-)

      Slett
    2. We used a couple of forums and a little experimenting before we found our "buddy". She was into it, but her boyfriend wasn't. So instead of breaking up, they agreed on letting me handle her need for that little extra fulfilment. We've also pitched the idea to a couple of our friends, so perhaps we'll be hosting a group session soon. :-) it went a lot easier to ask them than I thought. We get the feeling that most people are open to a little extra in addition to their ordinary sexlife, if given the proper introduction by someone who knows what they are doing.

      Slett
  15. Hei igjen dere tre! :-) Jeg hadde ikke hatt noenting i mot å lekt meg med ei annen jente...har gjort det før (med mannen som tilskuer) og gjør det gjerne igjen. Det hjelper helt klart på å være "open minded", for vår del så er det noe vi har tatt med oss videre fra tiden på swingersklubb. :-) Hører vel mer fra dere :-) -L

    SvarSlett
  16. Det hadde blitt fabelaktige bilder! Håper dere finner noen, for jeg ble våt bare av å tenke på det. Liker veldig godt alle bildene dere legger ut med dere to også, da. Ikke slutt med de! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nok ingen tredjepart enda, vi vil holde dette litt for oss selv fordi vi føler at dette er "vår greie". Hvertfall inntil videre....så får vi se etterhvert :-)

      Slett
  17. Så fine bilder! Sitter her og kjeder meg, og kommer over bloggen deres. For en fantastisk blogg! Jeg er veldig imponert, og veldig inspirert. Tror jeg må finne frem et par av mine leker og kose meg litt før jobb. Vil følge dere fremover. Hilsen Hannah. =))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hannah! Så fint at du lar deg inspirere! Finn frem leketøyene dine og kos deg! :-)

      Slett
  18. Hi! Found that last picture on Tumblr, and I instantly fell in love with both the toy and your incredible holes. I really hope I get to see more of this! I also hope your nr. 2 hole is ready for some more destruction soon, because a girl has to use all available holes... Jo.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Thank you for that and it will be some new posts soon. My nr 2 hole is almost clear for some new action :-)

      Slett
  19. Hi! Have you done any more training with that red one? My master has ordered one for me, and he´s been taunting me with how big it is. I can take his fist easily, but when I see how bit it is next to you (and your hubbys cock), I´m getting worried...

    I have to make it for his sake, or else I think I´ll get punished.

    Keep up the blog, it inspires all of us. :-)

    Miss J.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello miss J! The red one is quite big but not as big as red boy (by DocJohnson), but still a great challenge.

      I have not been doing some training for the last weeks/couple of months, since it have been a difficult time for me after a very close familymember died in front of me. I have struggled a lot with my sleep and not very good pictures in my head after that.

      But now we are ready to get started so please visit the blog again soon :-)

      Slett
  20. I made it! Took me a while, but last night I finally got it all in! I haven´t felt this stretched since I had my second son! Master was really impressed, and I was allowed to cum after I mastered the plug. I´ve started training my ass since the last time I wrote to you, and with some proper training i´ll be able to get pretty large toys up there as well. Right now I´m plugged up with a dilator-plug in my ass, and an inflatable in my pussy. Master says he likes my holes sloppy and loose, like the slut I am. He´s so right! ;-) Keep on blogging, and never give up. :-)

    SvarSlett
  21. The swirl is amazing! Thanks for the tip. I had it in for over 10 hours yesterday, and it was really comfortable. It's been a while since you wrote, but I hope you haven't quit or anything. A friend of mine used to have an account for anonymous donation when she was a Web am model. Are you also considering getting one? Maybe I could donate towards some new toys? T.

    SvarSlett
  22. I'm curious to see how far you've come with the ream and dream? I'm looking into it for my next purchase, and I'd like something that's a real challenge! Any chance of seeing it in action again?

    SvarSlett
  23. Hi there! Please do some more anal! :-) I resisted it for many years, and suddenly my brain just kicked in and I relaxed. Then the orgasms came instantaneously! Don´t give up, and your mind and asshole will adapt to the pleasure. I tried getting plugged up with a tunnel plug yesterday, and I had my girl use the thin double-header through the hole in the plug, and OMG! I had no idea it would be like that! When you are so open, and you feel the air rush in and stimulate every nerve in there..! The last time I felt anything close to it, was when we had a sounding-session at my place a couple of years ago. Something I´d highly recommend if you´re ready for something different. Whatever you decide to do, keep the pictures coming, and we´ll keep on reading. :-)

    SvarSlett