torsdag 30. oktober 2014

Noen ganger så går det bare ikke....


Hei igjen dere flotte kåte mennesker som besøker bloggen!

Det har gått altfor lang tid siden forrige innlegg og dere er utrolig tålmodige! I skrivende stund har jeg rundet  over 11 500 visninger siden vi startet opp i Mars/April og for en blogg som dette, er det mye mer enn hva jeg forestilte meg da vi startet opp.

I går kveld lå alt til rette for en skikkelig runde med analmorro...men den gang ei..... jeg har nevnt tidligere at jeg har et par små sår akkurat i inngangen i analen og noen ganger blir dette veldig sårt og er helt umulig å gjøre hverken det ene eller det andre.....

Jeg mente selv at dette hadde grodd og helet seg skikkelig sli kat vi kunne ha det litt artig, så vi pøste på med glidemiddel og stemningen var på topp...Vi varmet opp emd glasstaven (som jeg fortsatt er helt forelsket i!) og rumpa mi slukte kulene som lett som ingenting. Da vi skulle bruke de større kulene på staven sa det brått STOPP! Kula ville ikke inn, utenfor min kontroll så trakk rumpa mi eg sammen (vi bruker bedøvende glidemiddel slik at hullet slapper av..) og frastøtet seg kula. I tillegg gjorde det utrolig vondt da vi først fikk kula halvveis inn.....

Utrolig leit, men vi kan ikke utfordre rumpa med et sår som ligger akkurat der leketøyene glir forbi. :-(

Hit, men ikke lenger.....


I stedenfor valgte vi heller å jobbe litt mer med fistingen for det er jo en stund siden vi gjorde sist....så jeg har noen bilder på lur!

Litt enkelt strekking
Omtrent hele hånda til samboer.



Det gikk jo overraskende bra dette, til tross for at vi har "glemt frøkna litt"....det har vært mye fokus på analen i det siste. For å ikke miste fokusene helt her så tror jeg at jeg blir nødt til å jobbe annenhver gang med anal og musetrening. :-) Etterhvert kan jeg også dele dette inn i ulike kategorier slik at dere kan se det som faktisk er av interesse for dere. Jeg må sette meg litt inn i instillingene på blogger først.

Jeg prøvde også med min egen hånd, og den sklei inn som om den ikke har gjort noe annet...


Jeg kan ikke få hånda mi lengre inn...


Siden hånda til samboer er i en annen vinkel så prøvde vi en ny vinkel for han. Denne gangen satt samboer ved siden av meg og prøvde sin hånd fra min vinkel, på denne måten tror jeg at vi klarte å "lure" musa litt...
Syns dette bildet var erotisk og flott! Samboer som lener seg frem og skyver hånda inn.

Vinkelen gjorde det hele MYE lettere!


Jeg vil helt til slutt takke for alle de flotte kommentarene, jeg tar meg tid til å svare på hver og en! Jeg ser at flere av dere anbefaler flotte leketøy som dere mener kan være det rette for meg.  Jeg sjekker opp hver og en, og det er utrolig mye kreativt man kan få tak i! 

De siste kommentarene går ut på å skaffe en "fisting-venninne", det tror jeg ikke vil bli aktuelt  for meg, ikke enda hvertfall. Denne bloggen er et samarbeid mellom samboer og meg og vi ønsker å være to om dette. Dette er noe vi har øvd oss på og vi koser oss på veien. Jeg siser ikke at det aldri vil skje, men inntil videre så er det samboer og meg.  All kudos til dere som klarer å være 3 parter i ett forhold!

Ville det vært mer ønskelig å se bilder der jeg leker på egen hånd?


Nå gjenstår det bare å få rumpa mi frisk igjen så jeg kan være klar til neste gang! :-)

I mellomtiden, Happy fisting!














25 kommentarer:

  1. Det hadde vært kult å se deg jobbe litt på egen hånd også. Det er nok litt vanskelig uten en fotograf, men det går fint. Jeg bruker mye tid på dagen med å tøye, og synes det gjør at jeg får bedre og raskere progresjon enn hvis jeg bare holder på en gang i blant når vi begge har tid. Er man først hjemme alene, så benytter jeg ofte anledningen. :-) får ønske god bedring til nr. 2.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan nok bli mange kreative bilder med tidsinnstilt kamera, tror du ikke? :-P hehe, men uansett så er jo egentrening en bra ting. Å benytte tiden alene hjemme får jo bare tiden til å gå fortere :-)

      Slett
  2. Hadde vært tøft med noen bilder hvor du leker selv! Har dere noen bilder liggende av han som leker også? Ser fra tidligere at du sier han har erfaring fra før. Har han prøvd noe anal med en annen gutt, eller er han imot det? Spør fordi typen er nysgjerrig. Han har erfaring fra før, og vi har holdt på med leketøy en god stund. jeg pleier å fiste ham noen ganger samtidig som han leker med meg, og jeg har hatt lyst til å se han i aksjon med en annen mann. Blir kåt av å se det for meg. Er litt usikker på hvordan jeg skal spørre, så derfor spør jeg dere om dere har noen tanker. :-) Fine bilder dere har, forresten.

    SvarSlett
  3. Supre bilder! Håper det ikke tar for lang tid før baken er i orden igjen. Når det kommer til egenlek, så stemmer jeg definitivt for det! Gjør kanskje at du får til det lille ekstra når dere først får lekt sammen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det! :-) Vi satser på at baken er i tipp topp stand om noen dager!

      Slett
  4. Loving the pics! Hope your hole will heal for more fun. Will your hubby step in and be the receiver now that your hole is on leave? ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi, I think he´s totally in for that...... :-P

      Slett
  5. Hi. I have a fisting-picture blog on tumblr. Is it ok if I use some of your fantastic pictures and share them on my blog? I don't see a label on them, so I will link back to your blog of course.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Elsker fisting-bildene deres! Det ser ut til at dete er veldig nært på å få til hans hånd også. Kanskje et merkelig spørsmål, men har din samboer noen gang spurt deg om du kan "leke" med ham? Bare hørt om folk som får det til, men aldri sett det. Gleder meg til neste innlegg uansett. Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Takk for det. :-) Ja, da vi prøvde med hånden hans fra "min vinkel" så gikk det utrolig mye lettere, for hånden han gled inn uten av det strakk for mye i huden rundt. Det er flere som har spurt om det og ja, han har sagt at han godt kunne tenkt seg det... Vi får se om det etterhvert dukker opp ett innlegg der han er i fokus.... ;-)

      Slett
  8. Kjempefin blogg. Vi må si det er utrolig modig av deg/dere å dele deres sexliv med oss. Gleder oss til neste innlegg. Håper baken er bedre snart, for det er vår favoritt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Vi er begge to ganske frittalende når det kommer til sex generellt og da bestemte vi oss for å utforske dette mer og dele det med dere. Alle gjør det jo, så hvorfor skjule det?! :-) Baken er på bedringens vei så om noen dager er vi klare igjen! :-)

      Slett
  9. Håper dere lager et innlegg der dere begge bruker leketøy eller fister hverandre. Alle bildene hittil har vært kjempefine, men det skader aldri med en ekstra utfordring. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. En ekstra utfordring har aldri skadet.. ;-) Det er egentlig meg det står på, -har aldri vært en "giver".

      Slett
  10. Hi. Great blog! are you trenching regularly? I've been using kong dog toys to keep my vagina stretched, and different plugs to keep the backdoor nice and loose. I hope to get the vag to gape permanently. Love to see someone else embracing the beauty of stretched and loose holes! Will you be doing some photos of you with something in your holes in public? Like going to the store with ha plug in? That would be amazing. Eagerly awaiting your next update. Trish.

    SvarSlett
  11. Hei. Har dere sluttet? Vi bestemte oss for å kjøpe de lekene dere har kjøp, slik at vi kan gjøre det samme. Hadde vært sååå kjipt hvis dere ga dere nå, for da tror jeg ikke typen vil kjøpe flere leker til meg. Vi liker å følge med på dere, så vi håper dere fortsetter. T&J

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Nei, vi har ikke sluttet! Det har bare vært mye annet som har skjedd de siste ukene. :-) Det vil komme et nytt innlegg innen kort tid :-) Takk for tålmodigheten! -L

      Slett
  12. Dere er dritkule! Jeg trodde jeg var alene om å like store leketøy og drømme om fisting. Har drevet med det i noen år nå, og har egentlig ikke nevnt det til noen andre. Har en hemmelig lager med mange kjempefine leker, blant annet vil jeg anbefale TSX Prostidude og Doc Johnson Titanmen Trainer Tool #4. De hjelper meg å nå nye høyder med analtreningen. Gledelig å se så fine biler av dere. Jorun.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og tusen takk! Takk for gode tips! -L

      Slett
  13. Dere har de beste bildene! Jeg fant et bilde på tumblr, og det sendte meg hit. Jeg må si at jeg angrer ikke ett sekund! Hvis jeg får komme med noen ønsker, så måtte det være å se den utrolig flotte musa di ta større og større ting. Kanskje til og med en hånd eller to etter hvert? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! Nå som vi har hatt en pause pga. mye personlige ting så er vi snart i gang igjen. Vi har benyttet tiden til å prate litt om hva vi ønsker videre med bloggen og det vil bli mer av fistingen fremover.... Personlig foretrekker jeg det fremfor anal. ;-)

      Slett
    2. Kan forstå det egentlig. Tar en stund før analen blir digg Jeg likger det spesielt hvis jeg har noe oppi mens jeg blir tatt i det vanlige hullet (og vice versa). Jeg liker å tilby ham en god runde med anal når jeg kan, så krever jeg litt ekstra fra ham når det kommer til min kjærlighet for store ting i musa. Uansett hva dere gjør, så håper jeg dere fortsetter med å legge ut bilder av det. Jeg har lagt dere til på bokmerke, og vil sjekke når jeg kan. :-)

      Slett
  14. Glassleker er min favoritt! Kommer dere med mer fisting-bilder snart?

    SvarSlett