mandag 24. november 2014

Vi prøver igjen!


Hei alle flotte mennesker!


Etter en litt for lang pause fra både fisting -og analtrening bestemte vi oss for å komme igang igjen. Vi var fast bestemte for at denne gangen skulle det gå bra og at vi skulle mestre de leketøyene som vi har jobbet med den siste tiden.

Jeg renset analen godt og vi varmet opp hullet skikkelig med en krem vi har kjøpt hos Ann Summers i England. Denne gir en varmeeffekt og mykner opp huden. Etter denne tok vi på en annen krem som vi en fistinggel fra Eros.

Jeg kan legge ut bilder av de kremene vi liker å bruke, hvis dere ønsker å prøve de samme.

Før vi begynner med leketøyene, pleier vi å ta på en god dose med silikonbassert krem, både rundt analen og på selve leketøyet....-pleier å bli nokså klissete for denne er flytende! :-)

Vi varmet forsiktig opp med den fantastiske staven fra Icicles, for jeg har jo lagt min elsk på denne.

Den er jo så god!
Vi bruker denne fra begge ender, først med den smale enden først og deretter med den brede enden.

Så startet vi med den andre glasspluggen fra samme serie. Veldig greit å ta seg litt god tid med denne for den er litt tung og rillene på den gjør at jeg må ta meg god tid. 

Litt mørkt bilde, men prøver å "skru" den inn             

Å varme opp med egen hånd samtidig hadde god effekt, da får jeg strekt litt også ;-)


 

Så skjedde det som har prøvd å unngå så mange uker. Hele pluggen gikk inn og revnet den samme riften som gjorde at vi måtte stoppe sist gang. FAEN! Vi vurderte å fortsette, men med sprikende sår med blod, så var det en veldig dum idé! Værst av alt, så må pluggen ut igjen.....
                                  
         
       
Det var jo ganske kjipt for å si det mildt.

Så hva gjør vi? Jeg for min del kan jo si at AC3 Comfort, hvit vaselin og jeg blir en glad trekant i tiden fremover.... Jeg MÅ få skikk på analen min igjen, kan ikke gå rundt med en rift som spriker hver gang jeg prøver å jobbe med den. 

For de av dere som nå helt sikkert tenker "hun må til legen med det der", så har jeg allerede vært hos en lege med dette. Denne riften er gammel, da en jeg var av og på med for mange år siden bare kjørte pikken inn der uten forvarsel eller oppvarming.. Sender en stor takk til han....

For at kvelden ikke skulle bli helt ødelagt, selvom det ikke ble helt slikt vi hadde tenkt, fokuserte vi på musa i stedenfor. Hun svikter aldri!


Da vi har trent henne i en god stund, merker vi at hun gaper allerede når vi begynner med de ulike kremene, så her tror jeg det blir rom for noe større etterhvert :-)







Vi fikk dessverre ikke tatt bilder der samboer prøver seg på å fiste meg. Vi prøver litt andre metoder, der jeg bl.a setter meg ned  på hånden hans. 

Har noen noe gode tips på hvordan vi kan få det til? 


Så hvor går vi herfra? 

Tror vi rett og slett må ta en pause med analtreningen min igjen. Istedenfor skal vi komme med noen innelgg der samboeren min viser hva han kan. Han har trent en god stund, og jeg tror jeg er like spent som dere på å se hva han klarer :-) 



60 kommentarer:

  1. You have a really flexible pussy! I can't wait to see what else it can take! How long have your man been working his hole? It would be interesting to see what he can do as well! Keep up with the stretching, both of you! Tina,

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Yes, my pussy is very flexible, and I think it´s a bit weird that I can´t have my mans fist in it. I thought I could manage that by now... My man has been working on his hole for some years.

      Slett
  2. Dere er superflinke! Utrolig sensuelle og deilige bilder! Tøft at dere begge nyter å strekke hullene deres. Tror mange menn spesielt ikke tørr å innrømme at de liker det, eller er redd for å nevne det for partneren. Uansett, så syns jeg at et tøyd hull er et veltrent hull, og det finnes ikke noe som er mer sexy. Håper dere fortsetter å kose dere sammen, og del gjerne med oss andre også. ;-) klemmer fra Karine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det! Er enig med deg, er nok mange som nyter dette og holder det for seg selv.. Mange vil nok ikke dele fantasiene sine for partneren sin fordi mange syns det er litt sært?! Derfor valgte vi heller å inkludere hverandre og vi har kommet veldig godt ut av det :-) Vi skal fortsette, men analen min skal få seg en pause hvertfall ut året, slik at sårene får grodd skikkelig :-) -L

      Slett
  3. Hei. Synd å høre at analtteningen blir satt litt tilbake. Håper dere kommer sterkere tilbake. Jeg må si at jeg liker alt dere har gjort hittil. Du har en fantastisk kropp og ei mus jeg skulle drømt om å ha. Det er deilig å titte innom dere, og vite at plutselig er det et nytt leketøy som en av dere har klart å smette inn. Jeg blir nok å jobbe noen år til for å nå til deres nivå, men jeg kommer dit! :-) hilsen sørlandsjente.

    SvarSlett
  4. Dream pussy! I wish I could do what you can! Will you be using any og the big plugs again soon?

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! :-) I won´t work on my anal for a little while, but maybe in a month or something.

      Slett
  5. Hei! Musa di er fantastisk. Tror du vi kan se deg presse noe stort ut? F.eks. En ball eller noe? Det hadde vært kjempekult. Hilsen J & K.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei og takk for det! Kan definitivt prøve å få til det :-) -L

      Slett
  6. Hi! I saw that red one from one of your previous posts, and seeing your beautiful pussy devour it, is now one of my biggest fantasies! Will you make my wish come true? Please please! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Wow, thank you! Is it the red boy or the ream and dream? Anyway, I will continue trying and hope for the best ;-)

      Slett
  7. Oh, definitely the ream and dream! It looks like both a challenge and a pleasure to use! If you are able to take it all, please take pictures and post them. (The progress of getting there will also be nice to see)

    SvarSlett
  8. Hei. Jeg kunne tenkt meg å begynne å strekke hullene mine, og bloggen din er veldig inspirerende. Jeg har ingen erfaring fra før, så jeg må spørre litt. Har du noen tips for leketøy jeg kan starte med? Vet du hvordan jeg kan si til typen at jeg ønsker å strekke? Tanken på at jeg kan få løse og deilige hull tenner meg noe utroli! Fantastisk blogg, ikke gi dere. J 17

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Så flott at du syns bloggen er inspirerende, da har jeg oppnådd noe av det jeg ønsket! :-) Det jeg først og fremst ville begynt med er å gå til innkjøp av noen små butt-plugs i silikon da disse er bøylige og glatte. Fordelen med silikon kontra f.eks glass er smidigheten i materialet slik at det er lettere å føre inn i analen. Et annet alternativ er analkuler. Jeg har brukt modellen som heter "Flexi Felix" fra FunFactory, den ser ut som en liten larve og starter med en liten kule, etterhvert som du blir "varm i trøya" kan du føre inn neste kule som er hakket større osv. Tror Flexi Felix har fem kuler på ulike nivåer hvis jeg husker rett. Denne er også i veldig behagelig silikonmateriale (også er den så søt å se på :-) ). Når det kommer til å strekke musa så er nok det å bruke fingrene den letteste måten, først en finger, så to osv...Når du er komfortabel med en eller to fignre og du merker at det begynner å bli "romslig" og at du får til å bevege fingrene fra hverandre så er den klar for en finger til....Dette er måten jeg har gjort det på..Du får kjøpt fistingleketøy men hvorfor kjøpe når man kan leke selv. :-) Personlig så er jeg ikke så fan av de "koselige" sexbutikkene du finner på ulike storsentre rundt omkring, jeg er mer begeistret for Duo Shop som ligger i Oslo, disse har også en nettbutikk som er veldig ålreit. Her finner du leketøy som de andre forretningene kanskje ikke har. Jeg har alltid ment at åpenhet og ærlighet rundt sex og lek er nøkkelen for et godt sexliv. Hvorfor ikke inkludere han i morroa? Kanskje han blir tent av å se at du leker med deg selv, eller enda bedre, kanskje han har lyst til å hjelpe deg på veien? Uansett så tror jeg at du bare må være åpen om ønsket ditt og håpe at han vil være med på leken :-) Håper dette hjalp deg litt på vei og for all del bruk MASSE gjerne TONNEVIS med glidekrem slik at hullene er gode og tøylige før du begynner. Da vil opplevelsen bli mye bedre! Masse lykke til! :-)

      Slett
  9. Hei, veldig spennendes blogg du har, føler vi driver på med samme utforskningen :) eg og samboeren min har funnet ut at vi er like "galne" når det kommer til sex.. Fisting var noe han ville prøve, og siden eg ikke har vært borti noe særlig utvalg av dildoer,eller andre ting som strekker noe særlig, så gikk han til innkjøp av sexutstyr av den store typen.. Vi kjøpte ei fisting hand som vi jobba litt med, og plutselig ein dag så smatt den rett på plass. Holdt på med denne noen ganger, og så var det klart for hans hand, blei veldig sjokka når den gleid rett inn, etter denne dagen har vi fortsatt med dette, eg har aldri opplevd sex så bra som etter vi starta med fisting :-) har kjøpt ei dobbel fisthand , den har vi prøvd oss på lenge, men uten at den har kommet inn, og til begge sin store overraskelse fekk vi det til i dag, fikk og til å presse inn "gigadong" alle leketøy har vi kjøpt på happyshop.no for ei fantastisk side å handle på :) her gjelder det bare å holde ting vedlike :-) stå på, tipper dere klarer det snart :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. hei! Happyshop har jeg aldri hørt om, var inne og tok en titt. De hadde mye bra der :-) Vi håper på å klare det snart! Nytt år, nye muligheter og rumpa mi er klar for action igjen!

      Slett
    2. Vi har vel handla vår "kvote" der for både 2014 & 2015 �� men det er alltid kjekt med nye ting, ser du svarte et innlegg lenger nede her at du lurte på å kjøpe fisthanda, anbefaller den absolutt, ting blir mye lettere å få inn da �� godt nyttår til dere �� håper det kjem fleire innlegg snart ��

      Slett
  10. Må si oss enige i at de fisting-hand lekene er veldig gode. Vi kjøpte et par på Duo for noen år siden, og har aldri hatt det så gøy. :-) Husker ennå da jeg overrasket ham med å ha en av de store lekene våre inni musa nesten hele dagen, da han kom hjem la vi unga og gikk rett opp. Kan ennå se fjeset hans da jeg tok av trusa og presset ut den. Det var den kvelden vi fikk til hånda hans for første gang, og han har digre hender. :-) Ser frem til å se dere når dere får det til, for den opplevelsen er verdt å dokumentere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal absolutt dokumenteres! Hmm...det er mange som har god erfaring med denne fistinghånda, kanskje heg faktisk skal bite i det sure eplet og kjøpe en?! :-)

      Slett
  11. Veldig moro å se at noen andre driver med det vi gjør. Vi har holdt på med store leketøy og fisting en del år nå. Jeg husker hver enkelt milepæl som om det var i går. Første gangen jeg fikk til å fiste meg selv i musa, første gangen typen fikk inn hånda si, for ikke å snakke om de mange store leketøyene vi har brukt. :-) Det er først for noen år siden at vi begynte å eksperimentere med analsex, og reisen til å få større ting inn der er nesten like så spennende som å tøye musa. Dere har så mye flotte opplevelser foran dere! Vi gleder oss veldig til å se dere fortsette, da bildene deres minner oss veldig om hvordan vi holdt på, og holder på ennå. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tror det er mange av oss der ute! :-) Jeg gleder meg veldig til fortsettelsen, vi har ikke tenkt å gi oss.

      Slett
  12. Hei. Ett godt tips for å få til fistinga, er å sette to stoler nesten inntil hverandre og sette ett lår på begge. Da får musa eller analen fritt leide, og det er enklere å komme til med hånda. Vi bruker også sengekanten og stroppene fra noe bondage greier vi kjøpte for litt siden til å få beina mine spredt. Da ligger jeg på kanten slik at han får maks innsyn og alt slapper av der nede. Håper dette hjelper dere litt på vei, og ett hakk nærmere mål. Husk å ta bilder, så vi litt mer beskjedne kan titte på og misunne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Et godt tips, vel verdt et forsøk! Takk! :-)

      Slett
  13. Can we see more of you? We love what you have shown us if your body so far, and our favourite is that ass. Total perfection. Are you on chaturbate or any other camsite? You'd definitely get our credits. :-) looking forward to the next update.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi! Thank you so much for your comment! I´m not on chaturbate or any other camsite so you have to come back to this blog if you want to see more ;-)

      Slett
  14. Flott blogg! Jeg fikk til å fiste meg selv for første gang i går. Typen ble veldig glad, for å si det mildt! :-) jeg hadde problemer med at jeg var for trang, så det ble vondt å ha vanlig sex. For et år siden så jeg noen artikler om strekking av musa, og etter det har det bare blitt en vanlig del av det jeg gjør når jeg er alene og skal "kose" meg litt. Jobber du mye alene også? Jeg ser du har med samboeren din på de fleste bildene, så derfor må jeg spørre. :-) sex har aldri vært å godt som etter at jeg begynte å tøye, og når jeg ser du jobber med baken også, så må vi nesten prøve. Tipper en her hjemme ikke har noe imot det, hehe. Kanskje jeg skal trene opp baken og overraske ham med å bytte hull? Tror du det ville blitt bra? Jeg vil tenke på dere neste gang jeg når et nytt mål. Mie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Jeg jobber litt alene også, men vanskelig å få til fine bilder av det....i all hovedsak så jobber vi sammen. Syns du skal overraske typen din med å bytte hull jeg! :-)

      Slett
  15. Super blogg. Jeg ble anbefalt en titt av ei venninne, som mente dete var kliss lik meg selv og kjæresten. Vi begynte litt i motsatt ende, da det var han som ønsket å bli fistet av meg. tok noen år før jeg turte å begi meg utpå det, men da fikk jeg tatt del i det han tente på. Jeg er veldig konkurranselysten, så jeg bestemte meg for at jeg skulle ikke være noe dårligere enn han. Mye egentrening senere så har jeg endelig tatt ham igjen i diameter på leketøy. :-) har et par bilder liggende av leken vår, men jeg er nok litt for blyg til å dele det. Liker å sende ham et bilde av at jeg fister ham på formiddagen når han er på jobb. Da vet han at det blir lek på kvelden :-) det beste med å drive med dette må være den konstante følelsen av at du er litt på grensen, og flere forstår for eksempel ikke at heterofile menn kan like så røff analmoro som vi har blitt vant til. Jeg mente da, og mener ennå at det er noe av det tøffeste en mann kan innrømme at han liker, så jeg tar imot det med åpne armer. Håper dere også føler litt av det vi føler, da det for oss er selve drivkraften. Fortsett å blogge, så får vi se hvor langt dere tør å ta det. ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette hørtes nesten ut som en utfordring! Har dere noen leker dere satser på å få til som neste mål? :-)

      Slett
    2. Hei! Er det en utfordring på gang? :-) Tror nok vi er like ja, samboeren vil gjerne at jeg skal bidra, men jeg jobber med å manne meg opp til det! Jeg elsker at han har delt med meg hva han liker og jeg vil så gjerne bidra med det jeg kan :-) Man "lever" litt på grensen og det syns jeg er kult, hvertfall det tanken på at jeg er anonym og ikke har noen anelse om hvem som er innom her og ser så mye av meg, blir kåt bare av tanken! :-) Jeg håper vi tørr å dra det langt, tiden vil vise.....-og da skal det hvertfall deles!

      Slett
  16. Hi. You guys must let me know if you ever go on chaturbate or something. I think that would be awesome! If you are worried about the identity-thing, we used to wear masks when we were on cam. :-)

    SvarSlett
  17. Hei. Veldig flotte bilder, og veldig pirrende å se på. Så på et par av kommentarene tidligere at dere også har jobbet litt med dybde, så da må jeg bare spørre litt. Hvordan kommer dere forbi den knekken som kommer etter en ti cm inn? Vi har prøvd all mulig oppvarming og mange forskjellige leker, men til ingen nytte. Er det noen tips dere kan komme med til oss "nybegynnere"? :-) ps: hadde vært utrolig sensuelt å se deg bruke ham litt røfft. Får ikke lov å prøve en gang på typen, så jeg får holde meg til fantasien. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Tar meg friheten å svare på denne. Vi har begge drevet i noen år med dybde, og anser oss som drevne på dette feltet. Den knekken der, er den første naturlige kurven til tykktarmen. Det viktigste er at dere har renset dere fullstendig, og at dere spruter en god dose med glidemiddel inn. Vi tar bare flaska og fører denne inn. :-) Så pleier jeg å legge til et lett press, og vri litt på dildoen. Ikke press hardt, da det kan være farlig. Den skal gli forbi nesten av seg selv. Her er det også viktig å bruke en glatt dildo som er myk nok, og ikke for stor de første gangene. Vi har begge fått til et par lange dobbeltdildoer gjennom tidene, og nå jobber vi med dybden med hendene. Håper dette hjelper dere litt på vei, og håper at bloggens eier ikke blir sint fordi jeg svarer. :-) Til dere som lurer på om dyp analmoro er noe for dere; det må bare prøves. Når dere får det til, er det noe av det mest intense jeg har opplevd. Mvh. M+T

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
    3. Hei til dere begge! Jeg skal innrømme at jeg ble litt irritert her da jeg så at noen andre svarer på kommentarene mine....MEN, jeg slettet det første svaret mitt, rett og slett fordi vi alle har ulike erfaringer og kan bidra med ulike ting dersom noen lurer på noe! :-) Det er med andre ord HELT GREIT dersom noen har et bedre svar eller et annet svar å gi dersom noen lurer på noe :-) (Så lenge jeg får muligheten til å svare jeg også :-) ) -LC.

      PS: Håper ingen leste det forrige svaret mitt, jeg leste det på nytt idag og den var i utgangspunktet litt krass.....så beklager det til anonym som stilte spørsmål og til anonym som svarte! :-)

      Slett
  18. Hei på dere. håper dere fortsetter inn i det nye året med mange nye ideer og mye moro. Vi har satt våre mål for det nye året, og håper å få til de største lekene i løpet av året. Fat man in a barrel fra TSX pryder hyllen og bare venter på å få tilgang til alle hullene vi måtte prøve den på. Hvis jeg kan få komme med noen ønsker fra dere, så må det være mer analmoro (fra dere begge), flere eksotiske ting i musa og kanskje noen bilder med andre likesinnede? Har spurt om dette før, men jeg tror det hadde vært ekstremt tøft å se deg utfolde deg med en annen dame som også liker fisting. :-) Jeg ordnet en liten date før jul med en bi kompis av meg, da jeg vet at typen hadde en hemmelig fantasi om å ha sex med meg og en annen mann. Det var noe av den tøffeste jeg har vært med på. De tak den helt ut, og vi fikk oss begge en omgang for å si det mildt. Vi tok ikke noen bilder, men kanskje vi kan sende deg noen hvis vi gjentar suksessen.

    Ønsker dere uansett et spennende og lystfylt nytt år, med mange nye og kanskje overraskende opplevelser.

    Vårt motto er "ingen hemninger", og det gjelder forøvrig alt.

    Store hilsener fra Larvikspar

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! det hadde jo vært gøy å fått til ream and dream.....skal innrømme det. Da kreves det iherdig innsats...og kanskje mer til. Det er mange ønsker her om analmorro sammen med samoberen min, og jeg vil så gjerne! Men mine egne "sperrer" hindrer meg litt....jobber med det for jeg vil gjerne imøtekomme hva dere som er innom her ønsker å se :-) Hva du mener med eksotiske ting, skulle jeg gjerne visst, frukt og slikt? Det kan isåfall ordnes ;-) Jeg utfolder meg gjerne med en annen jeg... men som jeg vet holder ingen av mine venner på med noe som dette, jeg har ikke spurt noen fordi man vil jo ikke bli sett på som "rar" :-P Jeg har jo masse minner fra tiden på swingersklubb, og hvordan vi utfoldet oss....da var jeg virkelig på toppen! :-)

      Godt nytt år til dere, og tak for de fine innspillene deres!

      Ingen hemninger, det skal jeg ta med meg! :-)

      Slett
    2. Hei igjen. Swinging er utrolig gøy både på klubb og hjemme. Tror faktisk det beste er når man gjør det i ro og mak hjemme. Da kan man også snakke litt mer med de nye partnerne om hva man liker.

      Vi skjønner det at det kan være litt merkelig å spørre noen om å være fistepartner, men nå vet jo alle våre venner at vi liker å nyte alle livets gleder, så de jeg har delt det med har ikke sett på det som rart. :-)

      Når vi snakket om eksotiske ting, så er frukt og grønt definitivt et godt alternativ, men også plastflasker og slike Kong hundeleker kan brukes. De er forøvrig min favoritt, og de finnes i mange forskjellige størrelser. (Ble våt nå, kjenner jeg.)

      Sperren for å innlemme han, forsvant da jeg prøvde det første gang.

      Han spurte aldri meg om jeg kunne leke med ham, så jeg måtte ta initiativet. Han er kanskje litt for gentleman til å spørre om jeg kan leke med ham, til tross for at jeg vet han ønsker det. :-)

      Jeg hadde den tiden i måneden, så da var ikke lek med meg et tema uansett. Noen ganger må vi jenter bare ta initiativ og styre ting i riktig retning. ;-P

      Tror nok han der hjemme hos deg ville satt pris på det. jeg vet min gjør det. Jeg krever at han er helt ren og nybarbert, og det er vesentlig for at det skal bli fornøyelig for begge. :-)

      Slett
  19. Dette er favorittbloggen min fra nå av! Jeg fant den tilfeldig da jeg søkte litt på fisting. Jeg har hatt lyst til å prøve det lenge, og lurte på om det var andre her til lands som drev med det. Det at du gir tips og prøver ut forskjellige leketøy har betydd mye for meg og min utforskning. Takk for det dere tilføyer mitt og vårt sexliv.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for det! Så fint at du liker det du leser og ser. :-) Det er min inspirasjon til å fortsette! :-)

      Slett
  20. Utrolig erotiske bilder dere tar. Jeg hadde fisting og strekking av hullene mine som en liten skitten fantasi. Jeg er mye på blogger, og forleden lot jeg bloggen din stå fremme på pcen sånn heelt tilfeldig. :-). Plutselig så spurte gubben om dette var noe jeg leste om? To glass vin og en liten samtale senere, lå jeg der med hånda hans dypt begravd i musa. Tror han skjønte at jeg hadde trent på forhånd. ;-). Så takk til deg/dere som lot meg få utfolde meg litt ekstra i sengehalmen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så artig å høre! Håper dere koste dere maksimalt og at dere vil ha det mye morro sammen... :-)

      Slett
  21. Hei. Tusen takk for tipset om den rosa Icicles-plugggen. Den er helt fantastisk! Vi begge gleder oss til å se hva dere får til fremover. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Ja, den pluggen er rett og slett fantastisk!! :-) Så bra at den falt i smak hos dere også! Vi har nå bestilt nye glidekremer og fistinghånda (som så mange her har anbefalt!) så vi er godt i gang med å planlegge nye innlegg. Vi har i tilegg gått til innkjøp av masker, så kanskje dere får se flere helfigurbilder fremover? :-)

      Slett
  22. Veldig fin blogg. Har lest gjennom alt dere ha lagt ut, og det er veldig pirrende å se hva dere får til. Jeg håper dere begge får trent på hullene deres, og at dere deler det med oss. :-)

    Jeg har et lite spørsmål. Hvordan forbereder dere analsexen? bruker dere plugger og slikt på dagen for å gjøre det løst og ledig, eller tar dere hele oppvarmingen når dere holder på?

    Jeg har også lurt på om dere har noen tips til hvordan å bli helt ren der bak. Jeg elsker anal, men det blir litt gambling å satse på at det et rent baki der når jeg først inviterer typen inn. :-)

    Håper på en spennende fortsettelse, da jeg så dere hadde kjøpt mye nytt. :-) Hilsen Linn T.

    SvarSlett
  23. Hei og takk for kommentaren din :-) Vi gjør oppvarmingen hovedsakelig mens vi holder på, men noen ganger tar vi det tidligere på kvelden. avhenger egentlig av hvor sent det blir før vi kommer igang :-) Når det kommer til å være ren baki der så anbefaler jeg å bruke dusjen. Hvis du har mulighet, kan du skru av dusjhodet og bruke slangen, Sett deg på huk og legg slangen inntil analen. Husk å ha doen lett tilgjengelig for når du setter på vannet og spyler oppi, så løsner det fort. Jeg pleier å telle til 5 de første gangene jeg gjør det før jeg setter meg på do for å la det som er der komme ut :-) Deretter gjør jeg det igjen og teller kanskje til 8 før jeg setter meg på do igjen. Du vet at analen er fin og ren (og klar for action!) når vannet som kommer ut er helt klart! Jeg vil legge ved et NB! Ikke sett på vannet med kraftig stråle, for hvis vannet går for langt opp i tarmen så kan det løsne veldig mye og i værste all må du spyle og skylle leeenge (trener du dybde er jo dette en nødvendighet da). I neste innlegg skal jeg ta et bilde med en fiffig liten sak som samboer har kjøpt, og det er et dusjhode for analen...har ikke prøvd den enda, men tror det vil hjelpe meg mye, siden jeg sliter med litt sår rundt analen (har en mistanke om at dusjslangen kan være årsaken...) :-)

    Vi er klare for å sette igang igjen, forundringpakken kom i posten igår! Uheldigvis så er jeg igang med den røde uka så det ble nok engang utsatt en ukes tid. :-(

    SvarSlett
  24. Hei. Takk for svar (veldig raskt svar også). Gode tips du kom med, så det skal jeg prøve jeg også. :-) Det er den tiden i måneden her også, så derfor ønsker jeg å tilby ham et alternativ. (Han fortjener det, mener jeg.) Det er litt ekstra styr med analsexen, men jeg får dertil kraftige orgasmer. ;-) takk igjen for tipsene, så får jeg glede meg til neste innlegg. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei igjen! Må takke deg igjen for tipsene du ga meg i går! Jeg renset ut tre ganger, og bare det var deilig! Jeg smurte meg opp på badet med glidekrem, og varmet opp med en liten vibb jeg gjemmer på badet til de amorøse øyeblikkene. :-) gikk inn på soverommet, fikk ham hard og satte meg på. Han var et stort spørsmålstegn der han lå! Jeg kom så hardt at jeg sprutet, og det har jeg ikke fått til uten vibben før. :-) Måtte bare dele det med deg, da jeg tror at vissheten om at jeg var helt ren gjorde at jeg slappet av og lot meg selv komme. Ikke ille når man har den normalt sexløse uken...

      Slett
    2. Hei! Så utrolig deilig å høre! Takk for at du ville dele opplevelsen her :-) -LC

      Slett
  25. Takk for at dere blogger om dette. Innspirerte oss i går, og det er lenge siden vi har hatt det så arti! Kjempefine bilder. Kvaliteten er jo såpass at de nesten burde rammes inn. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at dere liker det dere ser, og morsomt at dere lar dere inspirere :-) Har så mange bilder som ikke har kommet her på bloggen også, gikk gjennom dem i går og tror vi oppe i over 1000 bilder totalt. :-)

      Slett
  26. Vi gleder oss til å se de nye lekene deres! Har dere kjøpt til en av dere, eller er det ting dere begge kan bruke? Jeg sendte nettopp typen opp for å rense, og jeg har kjøpt noen nye overraskelser som jeg tenkte å teste på ham. Fant en ny en fra Tantus i forrige uke som jeg tror kommer til å by på utfordringer for ham. Tror ikke han klarer å holde seg til etter unga er i seng, selv om han vet han må. Hehe. Kos dere men det dere har kjøpt, og legg gjerne ut noen bilder av moroa. Kari.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! i den nye forundringspakken vår ligger bla fistinghånda fra DocJohnson pluss et par plugger, derav en sort fra Tantus. Hovedsakelig er det glidekremer vi har kjøpt for det går jo med en del.... ;-) Det er litt størrelse og bredde på disse pluggene så vi kan nok begge to ta i bruk dem. Dokumentasjon av morroa blir lagt ut her ;) Kos dere nå på ettermiddagen!

      Slett
  27. Vi gleder oss! Vi har også prøvd oss på å få til fisting i noen måneder. Håper dere kommer med en oppdatering snart. :-) T&J

    SvarSlett
  28. Det kommer en oppdatering over helgen! :-)

    SvarSlett
  29. Vi gleder oss også! =) Kanskje spesielt til å se de nye leketøyene i aksjon.

    SvarSlett
  30. Hi! Have you tried the hand from Doc Johnson yet? I´m looking into buying one, and it would be nice to see it in action before I buy. Love that you are testing new toys, and your latest anal-images are magnificent! Thanks for an excellent blog. Love, Kira.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi Kira, and thank you! We haven´t tried it yet, but I´m really excited and the expectations are high!

      Slett
  31. Hei på dere. Veldig fine bilder dere tar. Håper dere ikke har gitt dere helt ennå, for det er så utrolig mye mer man kan gjøre! Jeg "mannet" meg opp til å spørre ei venninne i går. Hun visste jeg likte litt med ukonvensjonelle ting, men jeg tror ikke hun hadde regnet med dette. :-)

    Jeg spurte henne rett ut om hun har vært borti fisting og store leketøy før? Jeg fortalte henne hvordan det fikk meg til å føle meg, og hvor utrolige orgasmer jeg fikk med de store lekene mine. Hun virket interessert med en gang, og etter et par glass vin, så var vi i gang. Hele kvelden gikk med på å utforske hverandre, og jeg har aldri blitt fista med knytneve før i går. Hun kjørte på så hardt at jeg kom som en foss flere ganger! Tror hun må bytte ut den overmadrassen! Haha! :-)

    Jeg hadde aldri trodd jeg kunne sjanse så sinnsykt at jeg inviterte inn til slikt, spesielt når jeg ikke har verdens beste selvbilde fra før. Det var noe av det mest oppløftende jeg har gjort, og det gav meg en stor boost av selvtillit etterpå. Det er jo bare en bonus!

    Glad for at det finnes slike som dere, som deler og nyter deres seksuelle natur. Utrolig gøy at mannen din også liker å bruke deg, og bli brukt, for det er noe som jeg tenner på.

    Kåte hilsener fra June.

    SvarSlett