mandag 28. april 2014

Et uskyldig bad

En liten stund siden forrige innlegg, har vært bortreist i påsken og det har vært litt forskjellige ting den siste tiden...

I dag hadde jeg endelig en dag alene, og som jeg har kost meg! Storkost meg rett og slett!

Begynte å bli småkåt allerede etter frokost, så jeg satt meg ned med macen på fanget og begynte å søke litt rundt. Jeg ender alltid opp med å søke på lesbesex når jeg sitter alene. Det finnes så utrolig mye cheesy og dårlige greier der ute at jeg blir sprø! Finner aldri DEN siden med gode videoer som inneholder pose og sekk for min smak. Røff jentesex med strap-on, gjerne med flere og gjerne med litt makt. Finnes det i det hele tatt?

Til slutt endte jeg opp med å sette meg i boblebadet vi har stående, tok ikke boblene på men litt badeskum....deilig og veldig etterlengtet! Fant frem UFOen min, som jeg fikk av samboer da vi var på en utelandsreise for et par måneder tilbake og bare lå der.

Fantastisk liten sak, som tåler vann!


Etter dette benyttet jeg tiden til å bruke en dildo som jeg klarte å få helt inn, da jeg tok den ut var fitta bare et eneste stort gap! 

Fantastisk å strekke ut, uten hjelp av glidemiddel. 






Et litt snilt innlegg denne gangen, lover å komme tilbake med fisting og bilder av dette senere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar