mandag 12. mai 2014

En helt vanlig søndagskveld

Det er noe med å kunne legge seg tidlig en kveld for litt lek og morro, og i kveld bestemte vi oss for å gjøre akkurat dette.  Siden dette med fisting ble en del av sexlivet vårt så passer vi på at det ikke tar bort helt fokus fra det å ha "vanlig" sex også.

Men, igår la vi oss tidlig slik at vi kunne leke litt...og det var gøy!

Vi fylte på med masse glidekrem og satte i gang. Begynte litt forsiktig med noen fingre og deretter med hånden min. Klarer fortsatt ikke å få hele hånden inn, men en gang SKAL jeg klare det!! Klarte å spre fingrene inni fitta da, og det er veldig rart å merke hvor lett det egentlig har blitt....trenger ikke fult så mye glidekrem som det jeg gjorde før. Fitta mi er et stort hull når jeg får ut fingrene/hånden og min samboer setter jo VELDIG stor pris på det. 

Jeg prøvde også en slags ballong, der jeg pumper luften inn selv, med ballongen inni fitta. Da jeg følte at det begynte å presse så jobbet jeg med å presse den ut. Planen min er å få bestilt meg baller i ulike størrelser som jeg kan stappe inn for så presse de ut igjen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

Tok litt bilder....enjoy!













Med leketøy;

Var en helt ubeskrivelig god følelse!



Med den største dildoen jeg har! Har aldri fått den til, men takket være gode strekkeøvelser, får jeg den nå inn uten problem!



Håper alle dere som er inne på bloggen liker bildene!


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar