mandag 19. mai 2014

Morro med flagg! Søndagshygge.


På lørdag var det den store nasjonaldagen og på kvelden bestemte jeg meg for å flagge på min egen måte. På bildet over har jeg 5 flagg som vi teipet sammen og tredde kondom på for de var utrolig skarpe i endene. Planen min var at de skulle stå av seg selv, men dessverre ble det for tungt å slippe de helt. Det eneste som sto der og da var pikken til samboeren min! Men syns dette bilde ble utrolig sexy så jeg måtte dele det med dere som kommer innom og tar en titt.

Til info så vil jeg bare legge til at jeg er utrolig stolt av det norske flagget, så dersom noen føler at dette er støtende på noe vis, så beklager jeg det.

I´m proud of the norwegian flag so if you find this picture offensive, I apologize for that.



Det ble en snillere runde enn det vi har hatt tidligere, det var faktisk vanskelig å få fitta på gli...hun var motvillig og uten at jeg hadde kontroll på det så strammet hun musklene og gjorde det vanskelig. Men, til slutt måtte hun gi etter og slappet av slik at vi kunne fortsette.


Min samboer som er veldig glad i anal, påpekte at nå som vi har utforsket fistingområde en stund at rumpehullet mitt er med på notene. Når jeg putter hånden min inn så knyter hullet bak seg og når jeg tar hånden ut så åpner det seg. Han syns dette er utrolig sexy, og måtte derfor ta et bilde av dette.


Vidåpen, for hvem og hva som helst.


Vi har begynt å jobbe mer med musklene for å kunne få plass til hele hånden. Jeg klarer nå fint min egen hånd, men har litt problemer med hånden til samboeren min. Derfor bel det rom for litt strekking også. Vi strekker det ut til det gjør bittelitt vondt før vi stopper og slipper når det ikke gjør vondt lengre. Klarer å åpne opp mer og mer. 


Ganske erotisk?!


Jeg har funnet en teknikk som funker veldig godt for meg. Jeg beveger hånden inn i en rotasjon. Først tar jeg hånden loddrett inn for jeg roterer den i en silent duck. På denne måten får jeg alle fingrene inn   først og deretter roterer inn det bredeste. Da får jeg faktisk inn hele hånden!

Det funker også veldig godt med tommelen og enden på pekefingeren først.




Vi tok et par filmsnutter også, og jeg lover å legge ut disse. De må bare gjennom en ørliten redigering først.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar