onsdag 28. mai 2014

1500 visninger!

Som jeg skrev i forrige innlegg....helt overrasket over at så mange har vært innom bloggen min! På lørdag gjettet vi om bloggen ville runde 1000 og i natt rundet jeg 1500.

Da vi nådde 1000 visninger, spratt vi proseccoen, og jeg har flasken stående..... hehe, kanskje jeg skal øve meg på den.....

Idag da jeg har nådd 1500 visninger, så har jeg en videosnutt liggende. Var egentlig veldig usikker på om jeg ville dele den, for den viser altså nærbilde der jeg presser ut den pumpen vi har brukt på flere av bildene. Personlig syns jeg vinkelen er litt på kanten, men den retningen bloggen har tatt så er jo mye av det litt på kanten. Vi har allerede invitert dere inn på vårt soverom med værre bilder enn dette :-)





Samboeren min viste meg tråden som ligger ute på nakenprat i går, og jeg syns det er utrolig hyggelige tilbakemeldinger vi har fått. I tillegg har det tikket inn noen personlige meldinger med veldig god tilbakemelding. Tusen takk folkens! Begynner å tenke på hva vi kan gjøre for å få dette til å bli mer spennende.

I denne tråden var det lagt inn forslag om mer anallek. Jeg har tidligere skrevet at anal ikke er helt min greie, men jeg er åpen for å teste ut.

Så her kommer et løfte til den personen som ønsket dette:

Den pumpbare ballongen som er på videosnutten er opprinnelig en analpumpe, jeg skal altså prøve ut denne litt fremover i analen, øve meg på å pumpe den og presse den ut. Forhåpentligvis får vi til noen veldig fine bilder av dette :-) Det kan fort bli noen fingre med i leken her også.

Tipper min analfrelste samboer blir glad for dette!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar