tirsdag 8. april 2014

Fisting and a little stretching.


En liten stund siden formge innlegg nå. Hverdagen med familie gir lite rom for å ta fine bilder som jeg kan legge ut her, samt og ta seg god tid til en real akt i senga. Inntil videre er det helgene som blir brukt til fotografering av fremgangen med fistingen.

Så altså, på lørdag brukte vi god tid på å vie ut fitta mi. Det er mange muskler, kriker og kroker som skal tøyes og finnes slik at jeg får plass til mest mulig. Jeg syns det er veldig greit å begynne med dette slik at jeg får blitt litt varm i trøya før vi starter.

Nok en gang brukte vi en skikkelig dose med glidekrem og massasjeolje. Etter dette tok vi i bruk en dildopumpe, der jeg selv styrte inntaket med luft. En veldig god og fin start.


Etter dette brukte vi god tid på å strekke og etterhvert begynte vi å få inn hånden min. Denne gangen prøvde jeg en ny håndbevegelse, og den fungerte veldig bra! Jeg knyttet hånden og lot tommelen hvile på pekefingeren. Etter at tommelen var inne kunne jeg rotere resten av hånden forsiktig inn. Klarte hele hånden min denne gangen.






Samboer er jo glad i anale leker, så vi avslutten med at han puttet en finger inn i rumpa mens jeg hadde hånden i fitta. Deilig å kjenne hverandre på innsiden. 

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke bli for ensformig med bildene. Håper vi etterhvert kommer til å eksperimentere mer. 

Etter en god time/halvannen med dette ble jeg rundpult. Jeg syns det er så herlig med litt røff sex, beste av alt er når jeg får hånden til samboer rundt halsen. Deilig å bli dominert på den måten. 

Håper noen der ute setter pris på bildene!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar