søndag 30. mars 2014

Fisting -Second time around!

Forrige innlegg skrev jeg om da vi prøvde ut fisting for første gang. Samboer var veldig overrasket over hva jeg fikk til da, så i går da vi la oss benyttet vi muligheten til å prøve litt igjen.

Vi startet på samme måte som sist. Litt lett kosing i starten før jeg bokstavelig talt hadde hendene hans over hele meg.  Samboer er helt utrolig på å sleike meg og det er bare helt herlig. Vi pulte litt lett først før han fortsatte med tunga. Etterhvert begynte han å fingre meg før han masserte meg litt hardt inni fitta slik at jeg sprutet et par ganger -Himmelsk!- Det holder mer enn nok med en gang, men to slike etter hverandre er nok til å få meg over.

Til slutt fant samboer frem en sort latexhanske og en glidekrem fra Eros som er en relaxing gel. Funker utrolig bra!

I tillegg til denne brukte vi en Durex Play massage 2in1, som er en vannbasert aloe vera massasje olje. Denne også er veldig god!

Jeg ønsker å dele noen av bildene vi tok av denne seansen her på bloggen for vi tok noen helt råe bilder!

Her jobber jeg med hånden til samboer. Tok oss veldig god tid sik at musklene fikk slappet ordentlig av.  På dette bildet har jeg klar å kommet ned til tommelknoken. Etter å ha holdt den der i en liten stund klarte jeg å få hånden litt lengre inn.


Etterhvert fikk jeg lov til å prøve selv, og fikk masse glidekrem og olje. Det jeg syntes var utrolig morsomt var at samboer satt og var superhard hele tiden! Er veldig gøy at han tenner på å se meg gjøre dette. 
På dette bilde har jeg omtrent hele hånden min inni.


På disse to bildene er hånden min på vei ut. Helt rått og se på hvordan musklene er strekt ut til det maksimale. Jeg har også fingrene mine fra hverandre inni fitta slik at den er viet ut helt til siste.

Vil avslutte med at jeg er stolt av som får til dette! Håper noen der ute også syns at det er deilig å se på. 


En liten teaser til slutt......
....speilbilde av meg selv, mer påkledd enn på bildene over.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar