mandag 17. mars 2014

Dette drømmer jeg om

Jeg leste en artikkel på VG+ i helgen om sex-antasiene til oss nordmenn. Jeg klikker meg alltid inn på slike artikler fordi jeg syns det er litt ålreit å lese fordi det finnes så mange ulike fantastier der ute.
Det finnes flust av slike artikler rundt omkring og med mange ulike vinklinger. Jeg tror spesialistene som VG+ har intervjuet i forbindelse med denne artikkelen har et poeng, mange lever et A4 liv med et traurig og kjedelig sexliv fordi man rett og slett ikke tør å involvere partneren i sexfantasiene sine! Han ene påstår til og med at allerede fra 4-6 års alderen kan de sexfantasiene man få som voksen bli skapt!

-Sexkreativ-
En spesialist i sexologisk rådgivning ved navn Rikke Pristed kom med dette flotte ordet! Et fantastisk ord som jeg kjenner jeg blir inspirert av!

Husker spesielt godt da jeg og samboeren min fortalte våre aller nærmeste venner at vi var involvert i swinging, hvilken beundring de hadde! Vi ble sett på som det spennende paret som viet vår fritid til noe som falt oss så naturlig som å ha sex med andre mennesker. Omtrent alle lurte på hvordan dette var, og flere ville bli med oss for å se hva slags sted dette var. Vi møtte også noen som sa "aldri i verden" at det var aktuelt for dem (hvertfall dama sa det, syntes synd på mannen for jeg vet han hadde likt det).

Vår sexkreativitet har alltid vært et tema for oss. Vi har snakket om det var første stund og (nesten) alltid vært på bølgelengde. Sex er viktig og vi elsker det!

-Dette drømmer jeg om-
Jeg har opplevd mye,  og jeg har vært heldig å få levd ut mange av de fantasiene som jeg har. I enkelte perioder er jeg faktisk litt redd for at det skal ødelegge for nye! Jeg kan nevne noen..

Jentesex, -da hadde jeg sex med kona til en kamerat.
Firkant,  - etter jentesexen hadde begge parene sex med hverandre.
Trekant  -uttalige ganger, har ikke klart å holdt tellingen!
GangBang - var eneste jente som ble rundpult av mange menn.
Websex - noen ganger.
Telefonsex -flere ganger.

Så hva drømmer jeg om i dag? En fantasi som alltid har stått høyt hos meg er overfall eller kidnapping. En fremmed som kaster seg over meg og knuller meg sanseløs. Noen ganger drømmer jeg om å bli overfalt av flere. En annen ting jeg drømmer om er mester/slave sex. Tenk så deilig å kunne være i en annens makt for en hel kveld! Eller kanskje en helg! Hadde vært fantastisk! Jag ville blitt tvunget ned på fire og gjort flere ting som er langt utenfor min komfortsone, kun fordi han beordret meg til det. Total underkastelse, der min oppgave kun hadde vært å tilfredstille min mester.

bdsm bilde: Submission

Trekantsex med to andre jenter - for en herlig nytelse! Gjerne med to dominerende jenter. Men også en sensuell omgang der vi ville slikket hverandre etter tur, kost med hverandres pupper og tungekysset til leppene var såre! Gnidd oss inntil hverandre med nakne kropper og bare hatt en deilig og pirrende opplevelse. Hadde vært fantastisk deilig!


Young/old sex - Selv om jeg nå nærmer meg en alder som kanskje ikke er såå ungt lengre så finnes det alltid noen som er endel år eldre! Grensen min går på 65.

Fisting - Hadde vært utrolig kult! Dette er noe vi øver på. Kommer mer om dette senere.
Analsex - En evig øvelse, men SKAL få det ordentlig til!


Så da gjelder det bare å være så sexkreativ som jeg får til og leve ut det jeg kan!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar