onsdag 12. mars 2014

Anale nytelser.


For mange, meg selv inkludert er anal sex noe som ikke alltid er den mest foretrukne. Min samboer har en fantasier som inneholder mye anal, og jeg som husfruen jeg er, gjør så godt jeg kan for å imøtekomme dette. I de to kassene vi har, finner vi en anal plugg som kan pumpes opp, en liten larve fra FunFactory (min favoritt) og små plugger i ulike størrelser. Vi har en strap-on som vi også har prøvd, men jeg må si at det var spesielt ved å knulle samboeren med denne, for meg så stemte det ikke helt. Han syntes det var godt, men det ble med den ene gangen. 

Larven fra FunFactory er min favoritt. Den er akkurat passe og perfekt for nybegynnere. Jeg har hatt noen veldig dårlige erfaringer med analsex tidligere, blant annet med en som bare kjørte pikken inn uten noen forberedelser, noe som endte med et høyt skrik og en rift som tok flere år på å gro. Takk til den personen..... Da samboer introduserte meg for larven tok jeg sjansen til å prøve så smått igjen, med tiden til hjelp og en solid dose med glidekrem klarte jeg til slutt å få hele larven inn. STOLT! Ett skritt nærmere. Etter dette begynte vi med litt større leker, blant annet en sort dildo. 
 Liker dette bilde veldig godt. Syns det er noe veldig vakkert ved det.
Herligheten fra FunFactory, Flexi Felix!



Jeg fikk leksjon av samboer om hvor viktig det var så slappe av, presse ut når noe skal inn. Jeg hadde en sperre der som sa til meg at dette var unaturlig, men hvor deilig var det ikke da jeg faktisk fikk det til! I tiden fremover nå, skal jeg legge litt fokus på dette igjen, med enda flere muligheter til å oppnå maksimal nytelse! Blir opphisset av tanken!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar