tirsdag 11. mars 2014

Første innlegg!

Tenkte å fortelle litt mer hva jeg ønsker med denne bloggen. Jeg skriver i profilen min at sexlivet til meg og mannen har hatt vært litt laber de siste to årene. Dette er jo naturlig nok når man blir småbarnsforeldre tenker sikkert de fleste, men for oss var dette en ørliten knekk med tanke på hva vi har vært igjennom tidligere. Dette bestemte vi oss for å gjøre noe med. Nå er det jo jeg som har denne bloggen men jeg vil samtidig vie noe tid til å fortelle litt om denne åpenheten vi har oss i mellom.

Min klippe her i livet er samboeren min, uten han hadde jeg nok ikke vært i nærheten av den jeg er i dag. Jeg stoler fullt og helt på han og det vi har sammen. Denne tryggheten på hverandre har vært grunnlaget for det vi har opplevd sammen. Da vi besøkte swingersklubben VIProom i Oslo for noen år tilbake brakte det oss nærmere enn noen gang. Dette fordi vi hadde snakket godt sammen på forhånd og vi visste hvordan vi ønsker å gjøre dette. 

Jeg har vært gjennom mange av mine fantasier. Føler meg heldig som har turt det. Den selvtilliten jeg fikk i løpet av tiden på VIProom var fantastisk! Idag er sexlivet vårt på vei tilbake dit det var, og ingenting føles bedre enn nettopp det. 

Når jeg blir litt varmere i trøya her, så vil jeg dele mer om hva vi gjør. Vise noen av leketøyene jeg setter min lit til og hvordan vi koser oss når vi får tid. Planen min er jo at dette skal være en blogg om sex, så innlegg som dette blir det ikke så mye av. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar