lørdag 9. august 2014

Anal nytelse!

Det har vært en lang sommerferie for meg i år, fire og en halv uke har lillegutt hatt ferie og jeg har underholdt han dag inn og dag ut! Samboer har ikke hatt ferie før denne uken og derfor har det også vært lite med innlegg den siste tiden, -jeg har rett og slett vært utslitt! Men, nå er ferien over og jeg er klar til å ta utfordringene som kommer på strak hånd!

Jeg skrev i et lite innlegg sist at vi har bestilt noe nytt fordi vi var så skuffet over at de tre leketøyene vi kjøpte sist viste seg å være en noe enkel affære. Jeg føler selv jeg trenger noe som er utfordrende samtidig som at det skal være morsomt. Vi har derfor går til anskaffelse av denne!!
Et fryktelig dårlig bilde da, men ja -en Love swing! Tror at vi med hjelp av denne skal klare å få til noen tøffe og rå bilder som dere kan få se!


Men aller først må den justeres inn......så inntil da, får dere ta til takke med dette:

Vi startet rett på denne gangen,  en plugg i analen og en plugg i fitta. En ganske spesiell følelse må jeg si.
To oppblåsbare dildoer, en i hvert hull. Klarte tre-fem pump før jeg var fylt opp. 

Videosnutter av pluggene på vei ut kommer.....


Dette var veldig artig som oppvarming! Vi brukte ikke noe særlig tid på fistingen denne gangen, da jeg syns det er best å bruke tid på en ting om gangen....

Litt tøyebilder 








Passet på å jobbe med begge hull selvom analen var i fokus. To fingre i analen og strekking av fitta. 












Holdt på med dette en liten stund, før vi konsentrerte oss om analen. Jeg har fått en forkjærlighet for glassdildoen min (det er ubeskrivelig god!) og denne tok vi i bruk.


Jeg var ikke så begeistret for den smale delen, så jeg jobber med den bredeste delen.


Syns dette bilde ble utrolig kult! Vi presset den inn og den traff veggen på innsiden. Da vi presset den litt opp, presset vi veggen slik at den kom til syne i fitta.






Dette var det jeg hadde for dere i denne omgangen. Det var ikke store sakene, men jeg lover å kommer sterkt tilbake!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar