onsdag 27. august 2014

Jeg har en hemmelighet....

Tok en liten fotorunde i speilet på hotellet vi var på under Sexhibition!


Idag bestemte jeg meg for å prøve noe jeg har hatt lyst til. Så da jeg var alene hjemme, plugget jeg meg opp med den lille keramiske "soppen".

Nå har jeg sittet med den i en time og det føles herlig! Har tatt den ut og inn et par ganger bare for å kjenne på hvordan det er. Har tatt på en liten dæsj glidemiddel en gang.

Så, dette gjemmer seg under tøyet mitt idag....












10 kommentarer:

  1. Dette var sexy greier! Typen din er heldig!!! Nå kommer jeg til å fantasere om hva andre også har på under skjørtet. Hehe. Får vi flere slike oppdateringer?

    SvarSlett
  2. Det blir garantert flere slike oppdateringer ;-)

    SvarSlett
  3. Dette var lekkert!!! Vi gleder oss til flere bilder og filmer fra deg! Vi foreslår den oppblåsbare pluggen, da vi har en lignende selv. ;-) hilsener fra larvikspar. :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk dere to, så flott at dere liker det dere ser! Det var utrolig deilig å ha den inni, klarte 3 timer! :-) Kan tenke meg de oppblåsbare pluggene funker fint til sånn på dagtid, da kan jeg justere den etter behov. :-)

    SvarSlett
  5. Hei igjen!!!

    Vi prøvde den oppblåsbare igjen i går. Hadde den i musa under skjørtet i nesten to timer mens jeg kjørte en kompis til sentrum. Han merket ingenting! ;-) typen syns det var skikkelig pirrende. Tenkte på bloggen din i går kveld, og vi endte opp med å prøve å få hånda inn. Jeg klarer nesten hele min nå! Takk igjen for bildene du legger ut!! larvikspar

    SvarSlett
  6. Hei igjen! Jeg skal absolutt prøve det samme, det at ingen legger merke til det gjør det ekstra pirrende. Jeg plugget meg opp igjen i går kveld, denne gangen med en annen plugg fra FunFactory og jeg satt i 2 timer uten at samboer merket noe til det, til slutt ba jeg om hjelp til å få den ut :-P Han ble veldig overrasket kan man si! Gratulerer med å få hånda -nesten- inn! Det er en helt ubeskrivelig følelse når dere får det til og gir en ekstrem følelse av mestring! Morsomt at jeg kan være til inspirasjon! :-) Legg igjen en kommentar når dere får det helt til! Lykke til. :-)

    SvarSlett
  7. Denne bloggen likte jeg godt og vil følge den fremover! =))

    SvarSlett
  8. Hei. Disse bildene er bare utrolig flotte! Utrolig fine kropp! Jeg blir dritblaude bare av å se på de hullene som bare lengter etter å få noe inni seg. :-)
    Tror du jeg kunne linket til bildene dine på min egen blogg? Tina.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tina! Takk for det! :-) Og det er helt i orden! :-) -L

      Slett