torsdag 21. august 2014

Snart helg og Sexhibition!

Ingen bilder i dette innlegget men det kommer nytt innlegg om mine fremskritt snart!

Vi har akkurat fått barnevakt i orden og naboen skal sjekke til hunden. Hotell er bestilt. Jeg og samboer er klar for sexhibition på Rockefeller på fredag! Kanskje vi dumper på hverandre ved inngangen? Eller hva med inne på dametoalettet?

Jeg vet at swingersklubben VIProom pleier å ha nachspiel i sine lokaler på sexhibitionhelgen og kanskje er jeg den jenta som blir rundpult ved siden av deg i storsenga?

Jeg tenkte faktisk litt for morro skyld på å skaffe meg en singlett med bloggadressen min på, bare for å reklamere litt for meg selv, men (tro det eller ei) jeg er altfor sjenert til det! Da er jeg plutselig ikke så anonym lengre...

Jeg personlig er litt usikker på årets Sexhibition, ingen av artistene appelerer så veldig mye til meg. De har alltid hatt et godt program og et år hadde de The Evil pin-ups, og de var helt utrolige! I år virker det som om de har hatt problemer med å fylle programmet, men vi får se... -men hadde håpet at 20 års jubileet ville være preget av litt mer kjente artister.

Marcello er uansett helgens trekkplaster og han blir nok en fryd å se på! 


Sees vi?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar