fredag 15. august 2014

En ny prøvelse

Etter noen glass vin en kveld så bestemte vi oss for å leke litt igjen.  Det er nok ikke så lurt å leke med leketøy når man har drukket har jeg hørt (hvertfall ikke i analen), men hvem bryr seg vel om det?!

En liten harmløs lek, skader ingen :-)

Jeg prøvde en ny leke, som min samboer har hatt liggende....har aldri prøvd den før fordi jeg egentlig syns den er litt skremmende.... Det er en stor dobbel dildo, i samme serie som de pumpbare dildoene vi har vist tidligere.

Jeg tok den lille keramikkpluggen min i analen og prøvde å fiste meg selv, det var ikke like enkelt. FIkk bare halve hånden inn..








Pluggen på vei ut!
















Syns vi fikk til veldig herlige bilder denne gangen! Håper dere liker det dere ser.





















Denne er en stor utfordring! Kan bli spennende å øve seg på. Lengden er brutal, og jeg klarte ikke halvparten engang. Etter litt øvelse så skal nok dette gå, men det vil nok ta litt tid.



Jeg håper vi tilpasset huska vår snart, gleder meg så fælt til å prøve den! Tror vi kan få til masse spennende med den. 


Ha en fin helg dere flotte kåte mennesker!

5 kommentarer:

  1. Hei.

    Må bare si at det dere gjør er helt fantastisk å se på. Vi har lenge jobbet med å strekke ut begge mine hull, og jeg synes det er tøft å se noen som tør å gjøre det samme. Jeg pleier å ha dildoer eller andre ting oppi ganske lenge av gangen, slik at hullet blir vant til det. drar trusa over slik at det ikke ramler ut. utrolig deilig å dytte det ut og kjenne hvor åpent det er etterpå. har dere prøvd det? hvor har dere kjøpt den doble dildoen? jeg har lenge ønsket å prøve å gå dypt, men har ikke turt =)

    gleder meg til neste innlegg.

    L.

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for det! Jeg har enda ikke prøvd å ha pluggene inni lengre enn noen minutter, samboeren min oppfordrer meg til det hele tiden slik at jeg kan nå målene mine fortere. ;) Den sorte doble dildoen er kjøpt på Duoshop.no, og den tilhører kolleksjonen som heter Mr. B. Det er opprinnelig et manne leketøy. Var innom nettbutikken deres, men de har også en butikk i Oslo, fant den ikke der nå, men de har den helt sikkert. Hvis ikke så har vi en annen dobbeldildo som jeg har kjøpt på kondomeriet. (men den sorte er mye morsomere!) :-) Jeg skal prøve det som du pleier å gjøre, sikkert deilig å kjenne at du er fylt opp over en litt lengre tid! Lykke til med dybdetreningen, og kommenter gjerne her om hvordan det går!

    -L.

    SvarSlett
  3. hei

    fridag er bra =)

    vi fant en i dag tidlig i en butikk her i sentrum. lignet veldig på den du har, så kjøpte den. måtte prøve med en gng vi kom hjem tidligere i dag. rensa grundig mange ganger i dusjen før oppvarmingen. jeg blir veldig tent av å bli fista i analen. fikk til det i fjor med min egen hånd og jeg elsker det. og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg kom bare av oppvarmingen. tok så å dytta inn masse glidekrem og presset forsiktig den nye doble inn. måtte puste dypt og vri den litt rundt for å få den dypere. plutselig bare sklei den inn! ble nesten litt småredd. sitter med den inni nå mens jeg skriver. gleder meg til å dytte den ut så jeg kan prøve mer.

    ser frem til å følge deg/dere fremover.

    SvarSlett
  4. Hei igjen!

    Så kult! Takk for tilbakemelding. Fikk mange flotte bilder i hodet mitt her nå ;) Du er mange hakk foran meg når det kommer til analmorro hvertfall, for jeg vet faktisk ikke helt enda om jeg tørr å prøve å gå så dypt... -det blir nok ikke helt enda hvertfall. Men jeg kunne veldig godt tenkt meg å bli fista i analen, det tror jeg hadde vært helt sykt godt!

    SvarSlett
  5. hei! får du til en dobbel penetrering med den dobbeldildoen? hadde vært så tøft å se.

    SvarSlett