lørdag 23. august 2014

Fredag kveld på Sexhibition! /nyinnkjøpte leketøy

Jeg er nødt til å trekke tilbake det jeg skrev i forrige innlegg om at jeg var litt skeptisk til programmet i år. For noen artister! De var profesjonelle, flotte å se på og rett og slett en fryd for øye.

Marcello og Nicole var kvelden største høydepunkt for vår del, bare synd at de ikke opptrådte lengre om gangen.

Men, det er en ting som jeg gjerne vil ta meg frihet til å skrive her......

Sexhibition = rølpefest?

En sexmesse, med masse flott underholdning, skjenkebevilgning og god musikk som dundrer. Det er god stemning men jeg må si meg skuffet over at så mange benytter dette eventet til en rølpefest. Kall meg gjerne gammel, 29 år til tross, men å se 18-20 åringer, ja kanskje opptil 25 år drikke seg sørpe driting og omtrent velter bordene som er plassert rundt scenen, DET har jeg lite sans for. Ikke bare ødelegger det fokus for hva sexhibition faktisk dreier seg om, men det forstyrrer folk rundt. Jeg syns at sexhibition er et supert tiltak for sexlystne mennesker i Norge og mennesker med ulike preferanser kommer for å dele sin interesse for akkurat dette. Hvorfor ødelegge dette med fyll?! Hva skjedde med det måteholdige alkoholinntaket? Skylder vi ikke arrangørene dette?

Og hvor mange ganger måtte ikke denne stakkars konfransieren si at drikke ikke skal stå på scenen?

Dette syntes jeg var utrolig trist å se og det toppet seg da jeg skulle på toalettet før vi skulle dra og fikk æren av å gå rett etter en mann som sikkert nærmet seg 70 år. Han var stupfull og hadde tisset på seg til langt nedover buksebeinet......

Sexhibition = La-oss-drikke-oss-fulle-og-se-på-strippere-men-vi-trenger-et-sted-å-feste-fest?

Kanskje jeg overdriver her nå, men jeg syntes at overstadig berusede mennesker burde blitt kastet ut av arrangementet eller bli hjulpet ut til en ventende transport.....For eksempel når ei jente i starten av 20-årene valser rundt uten mening fordi hun har drukket for mye på et slikt arramgement, kan jo i aller værst tenkelige tilfelle, bli direkte skummelt! Tenk om kjæresten hennes ikke ville vært i stand til å passe på henne?

Vær så snill, og la oss som faktisk ønsker å se på showene og nyte underholdningen få lov til dette!


Sånn, da har jeg fått ut min frustrasjon, og nå, over til hva denne bloggen faktisk dreier seg om!


Nye innkjøp!

Min samboer og jeg var der for å se om vi kanskje fant noe nytt å leke oss med, og GJETT OM!

Club4 med Tom Krogstad i spissen hadde en flott stand med massevis av leketøy for enhver smak. De som jobbet i denne standen var profesjonelle og jeg overhørte at de kom med gode råd og tips til nyskjerrige kjøpelystne par (og single).

Kondomeriet hadde pallesalg, også her fant vi noe nytt.

La meg introdusere våre nye leketøy for dere!

Fra pallesalget til Kondomeriet fant vi denne supersilky buttpluggen fra Pipedream.







Denne her har jeg ønsket meg lenge! En rosa glassplugg i samme serie som analstaven min. Gleder meg helt vilt til å prøve! Kjøpt i standen til Club4.

Siden vi øver oss med fisting, så tok vi med oss denne her også.. Man kan aldri få nok hjelpemidler.


Og sist men ikke minst.... la meg introdusere "The Challenge", denne vil det nok ta flere år til jeg er klar for, men vi tenkte å bruke den til å trene strekkingen av fitta mi med i første omgang...
Den er MYE større enn hva det ser ut som på bildene. Dette er et analmonster på 24 cm i høyden og en diameter på 12,4 cm på det bredeste. Vekten ligger på nesten 1,8 kg.

Vi må nok begge stålsette oss mot å klare denne........

10 kommentarer:

  1. Hei på dere!

    Vi må si at du er helt fantastisk å se på! Vi kom over siden din etter et søk på nettet på lørdag.

    Jeg og ei venninne kasta ut gubber og dro på sexhibition sammen på lørdag. Jeg må si meg enig i det du skriver, da det ble mye rør. Vi kjøpte også mye spennende leketøy til hotellet etterpå.

    Jeg har drevet med store leketøy i mange år, og det samme har min venninne. Vi ble begge overrasket over hvor raskt du klarte å tøye. Det et utrolig tennende å se på.

    Vi ble i alle fall inspirert, og hender endte opp både her og der på hotellet etterpå. =)

    Takk for inspirasjonen.

    Kåte hilsener fra to litt voksne damer.

    SvarSlett
  2. Hei på deg/dere! Tusen takk for flott kompliment, det settes stor pris på!

    Så bra dere er enig! Da er det ikke bare jeg som er "vanskelig". Jeg snakket også med en bekjent av meg dagen etterpå og han sa at dette har blitt forsøkt å gjort noe med flere ganger.....tydeligvis uten hell. Da syns jeg det får gjøres andre tiltak...Men, nå er sexhibition ferdig for i år, så får se hva de gjør med dette neste år.

    Igjen, takk for det. Samboeren min er også veldig overrasket (jeg også....), men så deilig det er!

    Ingenting er som ekstra kos på kvelden når man har mulighet, jeg kan for min del si at barnefri kveld og et hotellrom førte til at samboer og jeg sovnet da vi la oss....hahahahaha!

    SvarSlett
  3. Vi kom over bloggen tilfeldig i går. lurte lenge på om vi skulle legge inn en kommentar, men da vi så de nye lekene kom fantasiene på løpende bånn. Vi kjøpte red boy samtidig som vi kjøpte ass midget under Europride i år, og de er begge meget utfordrende. Vi ble begge litt nysgjerrige etter å ha sett HotKinkyJo få den til. Hihi. Vet at dere er hetero, men må nesten spørre om du noen gang kunne sett for deg å bli fista av ei jente? Liten fantasi vi har sammen.

    Vi har lagt til bloggen på bokmerke, og gleder oss til å se de nye lekene in action.

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig at dere la igjen en kommentar, jeg syns det er veldig ålreit!

    Jeg har ikke sett HotKinkyJo ta Red Boy, men jeg vet hva hun driver med og det er jo helt rått! -jeg ramlet innom hjemmesiden hennes før jeg kommenterte her.
    Som jeg skrev i innlegget så har vi hovedsakelig kjøpt Red Boy for å strekke musa, jeg tror det vil bli utfordrende nok i seg selv... Får dere til ass midget? Den var dødskul! Svært utfordrende kan jeg tenke meg.

    Jeg anser meg selv som nyskjerrig, selvom jeg er hetero så har jeg endt opp i seng med ei jente (og det har skjedd mer enn en gang)...Kunne jeg tenke meg å bli fista av ei jente? Ja, jeg tror nok det. Men det blir etter at jeg klarer hånda til samboer ;-) En ting om gangen.......

    SvarSlett
  5. Hei igjen! Vi har vært sammen ganske lenge, så vi har naturligvis eksperimentert mye. Vi har begge drevet med fisting og store leketøy før vi ble sammen, så utgangspunktet vårt var nok ganske ekstremt. :-) jeg klarer ikke midgeten ennå, men jobber med saken. Hehe. Håper en gang å bli like flink som Jo eller vår favorittlesbe wildassholeslut, men det er nok litt frem i tid. ;-) takk for fin blogg, og ikke gi deg! :-)

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se dere bruke disse. Kjempeflotte bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!Har allerede noen bilder liggende klare. Har prøvd den rosa glasspluggen og gjorde en tappert forsøk på Red boy (i musa). Det blir lagt ut i kveld hadde jeg tenkt :-) Takk for kommentar!

      Slett
  7. Hi. Have you ever considered playing together? I've been playing with stretching and depth for many years, and I just recently involved my wife in my fantasies. She wasn't put off by it at first, so we gave it a go. With proper cleaning and a horny mind, we've reached further than we could ever dream of. I sincerely hope you keep up with your training, and continue to feed us with those beautiful pictures. Love Adam and Gwen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hello! We have talked about it, but haven´t tried it yet. My partner have worked with depth for many years already, but only for himself. I would like to get further with my own stretching before we start doing it together, because he is much more experienced than I am for the moment. Other people have asked the same question as you, maybe we could take some pictures of his training as well as my own training..... ;-) We will definitely continue taking pictures, that´s for sure.

      Slett
  8. Hi again. It would be great to see you both "perform" if you can call it that. We personally enjoy the sense of trust involved in sharing an experience we both can relate to. It takes a great deal of communication and trust to be both the fister and the fistee. We love your work so far, and we're looking forward to seeing you both evolve into experienced anal-lovers. :-) Adam & Gwen

    SvarSlett